Nowel jest rodzinną firmą. Przekazywana przez pokolenia pasja w tworzeniu pieczywa w połączeniu z fachową wiedzą pozwala na zastosowanie nowoczesnych i sprawdzonych technologii w naszych 2-ch zakładach produkcyjnych. Wsparciem dla rozwoju firmy jest 400 osobowy zespół współpracowników, dzięki którym po oferowane przez nas pieczywo każdego dnia chętnie sięgają konsumenci w Polsce i zagranicą.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka dyrektora handlowego
Miejsce pracy: Legionowo
Zakres odpowiedzialności:
- wsparcie administracyjne Dyrektora Handlowego (zarządzanie kalendarzem spotkań, prowadzenie korespondencji),
- nadzór nad obiegiem dokumentów, przepływem informacji w zespole,
- przygotowywanie raportów i zestawień,
- przygotowywanie ofert sprzedażowych,
- organizowanie i obsługa spotkań zwoływanych przez Dyrektora Handlowego, przygotowywanie odpowiednich materiałów oraz sporządzanie i rozsyłanie uczestnikom protokołów,
- organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych Dyrektora Handlowego,
- kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach,
- kontakt z klientem.
Oczekujemy:
- minimum 2 - letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- wykształcenia wyższego (administracja, ekonomia lub pokrewne),
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- bardzo dobrej znajomości MS Office (w szczególności Excel, Word, Power Point),
- wysokiej kultury osobistej,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- zaangażowania, odpowiedzialności i dużej samodzielności w realizacji powierzonych zadań,
- doskonałej organizacji pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- ambitną i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- pracę w przyjaznej atmosferze i zgranym zespole.