Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent / Asystentka Dyrektora Eksportu ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: Rzgów
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- wspieranie działań i celów sprzedażowych działu eksportu
- wprowadzanie zamówień i przygotowywanie dokumentów handlowych
- zarządzanie kalendarzem Dyrektora
- przygotowywanie ofert handlowych
- współpraca z innymi działami wewnątrz firmy
WYMAGANIA:
- bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
- biegła obsługa MS Office
- doświadczenia w pracy w Dziale Eksportu – 2-3 lata
- silna motywacja do pracy
- zdolności organizacyjne, komunikacyjne, odporność na stres
- wysoka kultura osobista
- mile widziane prawo jazdy kat.B