Asystent / Asystentka Dyrekcji

CEVA Ground Logistics Poland Sp. z o. o.
Warszawa
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1 dzień temu
W CEVA wierzymy, że logistyka to biznes, który tworzą ludzie, dlatego budujemy środowisko zaufania i współpracy zespołowej - zachęcamy do inicjatyw i umożliwiamy naszym talentom rozwój ich kariery. Dzięki naszym 78 000 pracowników, którzy zlokalizowani są w ponad 160 krajach, oferujemy naszym Klientom dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. Jako firma rozwijamy się w szybkim tempie - czy odważysz się rozwijać razem z nami?
Asystent / Asystentka Dyrekcji
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY
  • Koordynowanie zadań/małych projektów na poziomie regionu (kraje Europy Środkowej i Południowej, Niemcy, Szwajcaria, Austria)m
  • Pozyskiwanie danych, ich podsumowywanie oraz wstępna analiza, przygotowywanie danych w tabelach Excel, tworzenie prezentacji,
  • Nadzorowanie terminowości działań w podległych dyrekcji osób i działów - pozyskiwanie informacji w odpowiednim czasie,
  • Zapewnienie i koordynacja właściwego przepływu informacji w ramach podległych zadań,
  • Wsparcie dyrekcji przy codziennych zadaniach - praca dla kilkuosobowego zespołu, w tym wsparcie asystenckie,
  • Praca administracyjna przy wdrożeniu projektów i w innych obszarach,
  • W planach: monitorowanie projektów pod kontem ich zaawansowania,
  • Dbanie o wysoką jakość, terminowość realizowanych zadań.
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW
  • Znajomość programów Pakietu Microsoft Office (Outlook, Word, Excel- w tym tabele przestawne, funkcje, tworzenie wykresów, Power Point),
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej dla kilku przełożonych - np. dla Zarządu,
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji,
  • Doświadczenie w pracy z poufnymi informacjami,
  • Umiejętność pracy w systemie wielozadaniowym,
  • Umiejętność skutecznego egzekwowania informacji i zadań,
  • Asertywność,
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • Umiejętność współpracy i budowania relacji na różnych poziomach organizacji.
OFERUJEMY
  • System benefitów: karta MultiSport, bilety do kina, teatru, imprez kulturalnych, system rabatowy,
  • Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla Pracownika i jego rodziny,
  • Pracę hybrydowa po okresie wdrożenia,
  • Pracę w przyjaznym zespole,
  • Ciekawą, dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji.


Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.

Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Bielsko-Biała
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland

Dlaczego warto?

CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.

Proces rekrutacji

Krok ikona analiza aplikacji Przesłanie aplikacji
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne

Opinie o pracodawcy

zdjęcie pracownika

Katarzyna Szpałek

L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA

Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.

zdjęcie pracownika

Magda Kwiatkowska

Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA

W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.

Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.

Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność.

zdjęcie pracownika

Peter Püringer

Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA

Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.

Podobne oferty

  • Pracownik ds. organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie i opracowywanie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, uzgadnianie i opiniowanie materiałów kierowanych na posiedzenia organów Spółki, analiza dokumentacji w związku z wnioskami organów administracji publicznej,...
  • Office Manager

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    NES Fircroft   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali; Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości; Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu; Organizacja...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Praca.pl   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Prezesa Zarządu Koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych Odpowiadanie na korespondencję, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów; Raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji; Współpraca z innymi działami Obsługa gości
  • Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

    Adamowscy Sp. z o.o.   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
  • Wicedyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...
  • Wicedyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Tychy    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...