- Koordynowanie zadań/małych projektów na poziomie regionu (kraje Europy Środkowej i Południowej, Niemcy, Szwajcaria, Austria)m
- Pozyskiwanie danych, ich podsumowywanie oraz wstępna analiza, przygotowywanie danych w tabelach Excel, tworzenie prezentacji,
- Nadzorowanie terminowości działań w podległych dyrekcji osób i działów - pozyskiwanie informacji w odpowiednim czasie,
- Zapewnienie i koordynacja właściwego przepływu informacji w ramach podległych zadań,
- Wsparcie dyrekcji przy codziennych zadaniach - praca dla kilkuosobowego zespołu, w tym wsparcie asystenckie,
- Praca administracyjna przy wdrożeniu projektów i w innych obszarach,
- W planach: monitorowanie projektów pod kontem ich zaawansowania,
- Dbanie o wysoką jakość, terminowość realizowanych zadań.
- Znajomość programów Pakietu Microsoft Office (Outlook, Word, Excel- w tym tabele przestawne, funkcje, tworzenie wykresów, Power Point),
- Doświadczenie w pracy administracyjnej dla kilku przełożonych - np. dla Zarządu,
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji,
- Doświadczenie w pracy z poufnymi informacjami,
- Umiejętność pracy w systemie wielozadaniowym,
- Umiejętność skutecznego egzekwowania informacji i zadań,
- Asertywność,
- Umiejętność priorytetyzacji zadań,
- Umiejętność współpracy i budowania relacji na różnych poziomach organizacji.
- System benefitów: karta MultiSport, bilety do kina, teatru, imprez kulturalnych, system rabatowy,
- Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla Pracownika i jego rodziny,
- Pracę hybrydowa po okresie wdrożenia,
- Pracę w przyjaznym zespole,
- Ciekawą, dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji.
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
- Krok Przesłanie aplikacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.