Winezja.pl to najpopularniejszy, wielokrotnie nagradzany za jakość obsługi portal winiarski będący spółką zależną Grupy AMBRA - czołowego producenta, importera i dystrybutora wina w Polsce. Prezentując najlepsze wina i doradztwo poprzez platformę internetową Winezja.pl jest doskonałym uzupełnieniem dla sieci ok. 30 sklepów CENTRUM WINA zlokalizowanych w największych polskich miastach. Więcej informacji na stronie www.winezja.pl.
Jeśli jesteś osobą uśmiechniętą, energiczną, pozytywnie nastawioną do świata i ludzi, bardzo łatwo nawiązujesz kontakt z ludźmi, szybko się uczysz, lubisz nowe wyzwania, a do realizacji powierzonych zadań podchodzisz z zaangażowaniem, to oferta pracy jest skierowana właśnie do CIEBIE!
Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
- telefoniczną i mailową obsługę klientów platformy internetowej Winezja.pl oraz obsługę live czatu
- udzielanie klientom informacji o złożonych zamówieniach, produktach oraz wyjaśnianie wątpliwości
- bieżącą obsługę zamówień, zwrotów i reklamacji
- wystawianie dokumentów magazynowych, handlowych oraz listów przewozowych
- proaktywne pozyskiwanie klientów
- łatwości w nawiązywaniu kontaktu z klientami
- dobrej umiejętności posługiwania się językiem polskim w formie ustnej i pisemnej
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów handlowych przez telefon
- dobrej organizacji pracy własnej pod wpływem presji czasu
- staranności i zaangażowania w wykonywaną pracę
- pracę w najpopularniejszym portalu winiarskim
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjny system premiowy
- profesjonalne szkolenia wprowadzające w świat wina
- szkolenia produktowe połączone z degustacją win
- atrakcyjne promocje i rabaty pracownicze na produkty firmy
- otwartość na nowe rozwiązania i pomysły
- przyjazną atmosferę w pracy