BALTRA, to firma w 100% firma z polskim kapitałem , zajmująca się handlem zagranicznym, w branży spożywczej (głównie mięsnej). Eksportujemy i importujemy elementy schłodzone, jak i mrożone zarówno mięsa czerwonego , jak i białego .
Obsługujemy klientów na terenie UE , jak i poza nią.
Asystent / Asystentka ds. wsparcia sprzedaży z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Logistyczne i handlowe wsparcie handlowca;
- Budowanie bazy handlowej;
- Nadzorowanie rozwoju bazy klientów (wyszukiwanie potencjalnych klientów Internet/ telefon oraz kontakt z dotychczasowymi klientami;
- Rozwiązywanie reklamacji;
- Monitorowanie i pilnowanie terminów dostaw i płatności;
- Kompletowanie dokumentacji handlowej.
Wymagania:
- Znajomości języka angielskiego i drugiego języka obcego (francuski / niemiecki / hiszpański / szwedzki) na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie;
- Znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel;
- Zdolności organizacyjne i interpersonalne;
- Zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności w realizowane projekty;
- Kreatywność.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Atrakcyjne wynagrodzenie dodatkowo premiowane, uzależnione od osiągniętych wyników;
- Dobra atmosferę w zgranym zespole, nastawionym na współpracę i wspólny cel;
- Wsparcie ze strony doświadczonych pracowników i przełożonych;
- Możliwość ciągłego rozwoju;
- Dogodną lokalizację biura, oraz indywidualnie dostosowane narzędzia pracy.