Bez Jungheinrich Twój koszyk zakupowy byłby prawdopodobnie pusty. I nie tylko on. Codziennie nasze wózki widłowe przewożą miliony towarów w centrach logistycznych na całym świecie. Wśród producentów wózków widłowych zaliczamy się do TOP 3, w 30 krajach prowadzimy sprzedaż bezpośrednią - a do naszego zespołu brakuje nam już tylko Ciebie.
Obecnie poszukujemy Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Sprzedaży w Dziale Serwisu
Miejsce pracy: Bronisze k. Warszawy
Nr referencyjny: AWS_CEN_31_18
Zakres obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku:
- Wspieranie działalności Działu Sprzedaży Serwisu przez przygotowywanie ofert i materiałów, przekazywanie i odbieranie informacji.
- Prowadzenie rozmów i nawiązywanie kontaktów handlowych.
- Prowadzenie dokumentacji klientów, teczek kontraktowych oraz odpowiedzialność za należyte przechowywanie dokumentacji.
- Utrzymywanie kontaktów pomiędzy klientami i firmą.
- Wsparcie w obsłudze użytkowników systemu zarządzania flotą ISM Online.
- Przygotowywanie stosownych raportów.
Oczekujemy:
- Wykształcenia średniego lub wyższego.
- Doświadczenia w kontaktach z klientami.
- Umiejętności pracy z dużymi bazami danych.
- Zdolności analitycznych.
- Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Mile widziana znajomość SAP.
- Dobrej znajomości obsługi komputera (Word, Excel, Power Point).
- Bardzo dobrej organizacji pracy, skrupulatności, dokładności, energii w działaniu i łatwości w nawiązywaniu kontaktów.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej organizacji.
- Pracę z produktem należącym do ścisłej czołówki w swej branży.
- Szkolenia wdrażające, wsparcie merytoryczne.
- Pracę na samodzielnym stanowisku.
- Pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multisport, Multikafeteria i wiele innych).
- Zorganizowany dojazd do/z pracy z Warszawy (tylko 20 min. od Centrum!)