Praca w Contact Center Grupy LUX MED przy ul. Iłżeckiej 24 w Warszawie.
- telefoniczna obsługa Pacjentów Indywidualnych Grupy LUX MED nieposiadających abonamentu,
- sprzedaż zestawów i pojedynczych usług,
- realizacja celów sprzedażowych oraz jakościowych,
- obsługa połączeń przychodzących (~90%) oraz wychodzących (~10%).
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży usług,
- umiejętność obsługi komputera,
- komunikatywność i nastawienie na potrzeby Klienta,
- dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze etatu,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym – pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7-20 oraz w soboty w godzinach 8-16 (dwie pracujące soboty w miesiącu),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- wynagrodzenie zasadnicze, premię za jakość obsługi, prowizję sprzedażową oraz konkursy wewnętrzne,
- dodatkowe wynagrodzenie za obsługę Klientów anglojęzycznych,
- pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, nauka języka angielskiego, ubezpieczenie szpitalne),
- stabilną pracę oraz przejrzyste ścieżki rozwoju zawodowego,
- pracę w firmie będącej liderem usług prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce,
- szeroki wachlarz szkoleń, w tym produktowych i sprzedażowych.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.