Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Naszym Klientem jest jedna z największych międzynarodowych firm doradztwa strategicznego i operacyjnego w Polsce, która cieszy się ugruntowaną pozycją na rynku światowym. Posiada kilkadziesiąt biur zlokalizowanych w różnych krajach świata. Globalny charakter firmy ułatwia korzystanie jej Klientom z wiedzy i doświadczeń międzynarodowych ekspertów.
W związku ze stałym rozwojem Firmy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Corporate Team Assistant w Zespole ds. Szkoleń - Learning & Development. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową organizację pracy Managerów, zarządzanie kalendarzem spotkań oraz przygotowywanie dokumentacji i zestawień informacji zwrotnych dot. przeprowadzanych szkoleń . Corporate Team Assistant będzie również organizować podróże służbowe i spotkania biznesowe, koordynować przepływ informacji i dokumentacji oraz pośredniczyć w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach przełożonych.
Dzięki pracy na tym stanowisku zdobędziesz cenne doświadczenie zawodowe, otrzymasz możliwość wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy oraz zyskasz ogromne możliwości rozwoju.
Nasz Klient zapewnia:
- Pracę od poniedziałku do piątku w niepełnym, elastycznym wymiarze godzin (ok. 80-120h miesięcznie).
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.
- Przyjazną atmosferę pracy oraz bardzo szeroki pakiet benefitów pozapłacowych.
- Możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
- Możliwość wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy.
- Dogodą lokalizację przy samej stacji metra - Warszawa Śródmieście.
- Samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Pierwsze doświadczenie na podobnym stanowisku asystenckim, administracyjnym w międzynarodowej organizacji.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) - warunek konieczny.
- Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office.
- Dynamikę w działaniu, proaktywość, samodzielność.
- Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych, a także umiejętności analityczne.