Asystent / Asystentka ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
Zakres zadań
- Wspieranie pracy działu w zakresie przygotowywania prezentacji, raportów i umawiania spotkań sprzedażowych
- Weryfikacja zapytań sprzedażowych od aktualnych oraz potencjalnych Klientów
- Przygotowywanie spotkań oraz współpraca z innymi działami firmy w zakresie kompletowania dokumentacji przetargowej i wsparcia w zakresie wdrożeń nowych projektów
- Współpraca z innymi oddziałami firmy, w tym również z zagranicą, w celach wspólnego przygotowania ofert sprzedażowych
Oferujemy Tobie
- Pracę w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji
- Świadczenie dodatkowe - do wyboru np. opieka medyczna, pakiet sportowy, karta żywieniowa
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy
- Dostęp do szkoleń wewnętrznych
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)
- Pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum Poznania
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej B2+)
- Bardzo dobra znajomość MS Power Point
- Podstawowa znajomość MS Excel
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne, prohandlowe podejście do kontaktów biznesowych
- Upór w dążeniu do celu, konsekwencja w działaniu
- Samodzielność i zaangażowanie
- Sumienność w wykonywaniu obowiązków służbowych
- Mile widziane doświadczenie w branży Contact Center
- Doświadczenie na podobnym stanowisku sprzedażowym będzie dodatkowym atutem