Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska.
Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Dla jednego z naszych klientów, firmyspecjalizującej się w rozwoju, dystrybucji i marketingu wiskosuplementów i suplementów diety do picia w zakresie zdrowia stawów poszukujemy:
Asystent / Asystentka ds. procesów operacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
Pełnienie funkcji Asystenta/Asystentki Dyrektora Generalnego oddziału w Polsce tj. odpowiedzialność w poniższym zakresie
- Rozwiązywanie problemów operacyjnych
- Planowanie spotkań i działań integracyjnych
- Odpowiadanie na pytania pracowników i innych podmiotów tak szybko, jak to możliwe
- Zapewnienie znakomitej obsługi klientów i dostawców
- Przygotowywanie raportów sprzedaży, zestawień (tygodniowe i miesięczne)
- Przygotowywanie płatności (codziennie)
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
- Udział w prowadzeniu procesów wewnętrznych
Oczekiwania:
- Poszukujemy osoby rzetelnej, zorganizowanej, zorientowanej na firmę i zespół
- Komunikatywnej, otwartej, bezstresowej
Dodatkowo oczekujemy:
- Umiejętności obsługi komputera, urządzeń biurowych
- Znajomości pakietu MS Office
- Umiejętności zarządzania przepływem informacji
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Nastawienia na współpracę w zespole
- Samodzielności, dobrej organizacji pracy własnej, zaangażowania, dokładności, wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
- Energii w działaniu, inicjatywy, optymizmu i wysokiej kultury osobistej
Oferujemy:
- Stabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycji
- Umowa o pracę
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- Przyjazne środowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanego doświadczenia i umiejętności