Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień
Miejsce pracy: Warszawa, Włochy
Zadania na stanowisku:
- Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego;
- Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych;
- Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów;
- Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz e-mail;
- Nadzór nad procesem realizacji zamówień i ich fakturowanie;
- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów handlowych i magazynowych;
- Zarządzanie procesem zwrotów oraz reklamacji;
- Raportowanie spójności realizacji planów sprzedaży i terminowości płatności;
- Podejmowanie działań na rzecz budowania i utrzymywania relacji z klientami oraz efektywna współpraca z zespołem sprzedażowym;
- Aktywne dążenie do realizacji celów sprzedażowych według ustalonej strategii.
Profil kandydata:
- Wykształcenie minimum średnie wymagane;
- Przynajmniej roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku;
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań, zmysł odpowiedzialności;
- Efektywne działanie pod presją czasu;
- Wysoka rzetelność i zaangażowanie;
- Umiejętność współpracy w zespole oraz precyzyjne podejście do powierzonych zadań;
- Dobra znajomość MS Office, a zwłaszcza Excela;
- Znajomość systemu Comarch ERP XL będzie dodatkowym atutem;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Propozycja dla Ciebie:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
- Konkurencyjne wynagrodzenie wzbogacone o atrakcyjny system bonusowy;
- Szeroki zakres dodatkowych beneficji, w tym opieka medyczna i karta sportowa;
- Dynamiczne środowisko pracy z kulturą wspierającą rozwój;
- Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twoich potrzeb;
- Możliwość uczestnictwa w integracyjnych wyjazdach firmowych;
- Brak ściśle określonego dress code'u w pracy;
- Program adaptacyjny wspierany przez doświadczonych mentorów,
- Perspektywa pracy pełnej wyzwań i możliwości rozwoju.