- Kompleksowa obsługa szkoleń odbywających się w Centrum Edukacji Medycznej – personalizacja materiałów, aktywna obsługa uczestników w recepcji podczas szkoleń oraz obsługa przerw kawowych.
- Kompletowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do realizacji kursów – wnioski, ankiety, listy obecności.
- Obsługa wniosków o dofinansowanie szkoleń.
- Nadzór nad Centrum Szkoleniowym – zarządzanie grafikiem wykorzystania sal szkoleniowych oraz dbanie o estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych oraz przestrzeni wspólnych.
- Współpraca ze sponsorami, dostawcami usług i instytucjami zewnętrznymi.
- Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
- Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu, także w weekend – warunek konieczny.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na recepcji, obsłudze klienta lub jako asystent w dziale szkoleń.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (głównie w rozmowach bezpośrednich).
- Znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość pakietu MS Office - umiejętność tworzenia dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych, zestawień danych i prezentacji.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Opieka Medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Nauka języka angielskiego
- Rozwój zawodowy
- Praca w przyjaznej atmosferze
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.