Synexus jest światowym liderem w zakresie wykonywania badań klinicznych, posiadającym międzynarodową sieć dedykowanych centrów medycznych. Działamy w jedenastu krajach na świecie. Synexus Polska Sp. z o.o. posiada 8 ośrodków medycznych i dynamicznie się rozwija. Obecnie do naszego ośrodka w Poznaniu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta / Pracownik Call Center
Poznań
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze badań klinicznych
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
- Wewnętrzny system szkoleń
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
- Umowę o pracę na pełny etat
W zamian oczekujemy:
- Wykształcenia co najmniej średniego - mile widziani studenci lub absolwenci studiów typu life science
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Praktycznej znajomości pakietu MS Office
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- Umiejętności pracy w zespole
- Wysokiej kultury osobistej
- Komunikatywności oraz pogodnego usposobienia
Obowiązki:
- Bezpośredni i telefoniczny kontakt z pacjentami
- Obsługa pacjenta w rejestracji i poczekalni
- Obsługa systemu informatycznego – wprowadzanie danych
- Przygotowywanie dokumentacji pacjenta
- Nadawanie i przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek kurierskich
- Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy
- Wsparcie administracyjne
- Prowadzenie raportów z przeprowadzonych rozmów
- Dbałość o wysoki poziom jakości obsługi Pacjenta