Ogłoszenie numer: 5342915, z dnia 2021-08-30
Jesteśmy agencją konsultingową specjalizującą się w branży retail & e-commerce.
U nas połączenie pasji i podwójnej energii daje wyjątkowe rezultaty. W haer swoją pasję i zawodowe aspiracje realizują wyłącznie specjaliści, którzy naprawdę cenią i lubią swoją pracę. To dlatego dla naszego zespołu osiąganie ambitnych celów Klienta nie jest trudne. Pracujemy z całkowitym zaangażowaniem i lubimy wygrywać.
U nas połączenie pasji i podwójnej energii daje wyjątkowe rezultaty. W haer swoją pasję i zawodowe aspiracje realizują wyłącznie specjaliści, którzy naprawdę cenią i lubią swoją pracę. To dlatego dla naszego zespołu osiąganie ambitnych celów Klienta nie jest trudne. Pracujemy z całkowitym zaangażowaniem i lubimy wygrywać.
W związku z dalszym rozwojem zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. HR
Miejsce pracy: Tarnów
Nr Ref.: Asyst.HR/ 2021
Opis stanowiska
Czym będziesz się zajmował/a:
- wsparciem konsultantów w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i kierownicze;
- wyszukiwaniem odpowiednich kandydatów w wewnętrznych i zewnętrznych bazach danych oraz na portalach branżowych, pracowniczych;
- wprowadzaniem CV kandydatów do bazy danych;
- udziałem w rozmowach rekrutacyjnych z kandydatami;
- nawiązywaniem kontaktu i budowaniem pozytywnej relacji z kandydatami;
- redagowaniem i korektą ogłoszeń;
- dbałością o dokładne i terminowe wprowadzanie informacji do bazy.
Wymagania
Czego od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
- chęci rozwoju zawodowego w obszarze rekrutacji;
- umiejętności pracy w zespole ;
- poczucie humoru i otwartość mile widziane.
Oferujemy
Co możemy Ci zaoferować:
- możliwość nauki i poszerzania własnej wiedzy
- zatrudnienie na umowę o pracę
- bezproblemowe urlopy – doceniamy wagę wypoczynku!
- udział w projektach rekrutacyjnych dla znanych, renomowanych firm.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.