specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
WHAT YOU WILL ENJOY DOING Step by step introduction of our sales organization and the connected strategies, processes and tools including; Development of an understanding for the sales markets, the contract management, price strategies and quality requirements; Getting familiar with all tasks and...
Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
WHAT YOU WILL ENJOY DOING Step by step introduction of our sales organization and the connected strategies, processes and tools including; Development of an understanding for the sales markets, the contract management, price strategies and quality requirements; Getting familiar with all tasks and...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
Jeśli szukasz dynamicznej pracy, pełnej różnorodnych zadań, to rola Asystenta/ki czeka właśnie na Ciebie! Brak nudy gwarantowany. To stanowisko dla osoby świetnie zorganizowanej, potrafiącej przeskakiwać z tematu na temat, która lubi kontakt i współpracę z ludźmi. Oprócz rozwoju...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców, obsługa systemów działu sprzedaży, generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów,...
Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle...
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
WHAT YOU WILL ENJOY DOING Step by step introduction of our sales organization and the connected strategies, processes and tools including; Development of an understanding for the sales markets, the contract management, price strategies and quality requirements; Getting familiar with all tasks and...
Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
WHAT YOU WILL ENJOY DOING Step by step introduction of our sales organization and the connected strategies, processes and tools including; Development of an understanding for the sales markets, the contract management, price strategies and quality requirements; Getting familiar with all tasks and...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
Jeśli szukasz dynamicznej pracy, pełnej różnorodnych zadań, to rola Asystenta/ki czeka właśnie na Ciebie! Brak nudy gwarantowany. To stanowisko dla osoby świetnie zorganizowanej, potrafiącej przeskakiwać z tematu na temat, która lubi kontakt i współpracę z ludźmi. Oprócz rozwoju...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców, obsługa systemów działu sprzedaży, generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów,...
Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle...
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...