Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystent Dyrektora Warszawa
Asystent / Asystentka Departamentu

Asystent / Asystentka Departamentu

TUiR/TUnŻ Warta S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2225 dni temu

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka Departamentu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ADDUnŻ/TS/WAW/ZLEC/10/18
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
  • organizacja spotkań oraz zarządzanie kalendarzem,
  • rezerwacja miejsc parkingowych dla gości,
  • zarządzanie obiegiem dokumentacji firmy,
  • organizacja delegacji oraz ich rozliczanie,
  • prowadzenie rejestru dokumentów dotyczących Departamentu,
  • kontakt z innymi Departamentami firmy,
  • zarządzanie listami obecności oraz wnioskami urlopowymi,
  • występowanie o uprawnienia dla nowych pracowników Departamentu,
  • dbanie o zaopatrzenie Departamentu w artykuły biurowe,
  • wysyłka OWU, kontakt z drukarnią i RMS-ami,
  • weryfikacja i opisywanie faktur.
Nasze oczekiwania:
Nasze oczekiwania:
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office,
  • doskonała znajomość MS Outlook,
  • język angielski na poziomie dobrym,
  • szybka nauka specjalistycznych programów,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów,
  • dokładność, skrupulatność w zarządzaniu dokumentacją firmy,
  • umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
Zainteresowanym współpracą oferujemy:
  • współpracę w ramach umowy zlecenie,
  • ciekawą pracę w renomowanej instytucji ubezpieczeniowej,
  • możliwość poszerzania swoich kompetencji,
  • przyjazną i inspirującą atmosferę.
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...