Naszym Klientem jest międzynarodowa firma działająca w branży nieruchomości komercyjnych w całej Europie. Poszukujemy nowej osoby na stanowisko Asystenta/ki Członka Zarządu. Miejsce pracy to Centrum Warszawy, zadania koncentrują się na organizacji kalendarza, spotkań, zarządzania dokumentacją, kontaktami z Klientami i innymi działami firmy. Poszukujemy osób doświadczonych w pracy na podobnym stanowisku, które szukają stabilnej i długofalowej pracy w środowisku międzynarodowym w dużej międzynarodowej firmie.
Asystent / Asystentka Członka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Bieżące wsparcie dyrektora w sprawach administracyjno - organizacyjnych
- Organizacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych
- Zarządzanie kalendarzem spotkań
- Przygotowywanie notatek, prezentacji, raportów, sprawozdań
- Redagowanie tekstów
- Obsługa korespondencji
- Organizacja wyjazdów służbowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (Finanse, Rachunkowość, Inwestycje i Nieruchomości lub Administracja)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny (przełożony jest osobą anglojęzyczną)
- Sumienność i dokładność w działaniu
- Zdolności organizacyjne i interpersonalne
- Otwartość, komunikatywność, odpowiedzialność
Oferujemy:
- Umowa o pracę lub B2B (do wyboru)
- Atrakcyjne wynagrodzenie + opieka medyczna + Multisport + Ubezpieczenie
- Przyjazne warunki pracy w międzynarodowej organizacji
- Dodatkowe benefity