Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

    Adamowscy Sp. z o.o.   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
  • Asystent zarządu / Recepcjonista (k/m)

    Wojas Development Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zgierska 1    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent ds. Administracji (k/m)

    Wojas Development Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zgierska 1    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Czy masz talent organizacyjny i zajmujesz się wsparciem administracyjnym? Dołącz do Wojas Development! Poszukujemy wszechstronnej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu i Recepcjonisty/Recepcjonistki. Dołącz do nas, jeśli chcesz być sercem naszego biura, wspierać zarząd i...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Pionu Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    23 godz.
    Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr, Płac i Biura

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy (ok.50 pracowników) Weryfikacja list obecności i list płac; Sporządzanie, archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji w ramach projektu (ogłoszenia, spotkania rekrutacyjne)...
  • Asystent/ka Prezesa

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  pełny etat
    5 dni
    Zadania: Zarządzanie kalendarzem Prezesa i organizacja spotkań; Koordynacja korespondencji biznesowej i przygotowywanie odpowiedzi; Tłumaczenie dokumentów; Komunikacja z partnerami biznesowymi – zarówno lokalnymi, jak i zagranicznymi; Organizacja podróży służbowych (loty, zakwaterowanie,...
  • Pomocnik biurowy

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Sławno    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Wgrywanie do systemu oraz podstawowe opisywanie faktur Inne prace administracyjno-biurowe Wymagania Minimum wykształcenie średnie Podstawowa znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Umiejętność sprawnej obsługi komputera Mile widziane doświadczenie...
  • Asystentka / Asystent Biura

    Notus Finanse S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o dzieło
    7 dni
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych; Współpraca z dostawcami, kurierami; Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych; Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej, dbanie o jej prawidłowy...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Pabianice Asystentka Zarządu Pabianice
Asystent/ Asystentka Członka Zarządu

Asystent/ Asystentka Członka Zarządu

Adamed Sp. z o.o.
Pabianice
praca stacjonarna
2530 dni temu

 

Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków. Obecnie firma zatrudnia blisko 1700 osób zarówno w kraju, jak również w swoich filiach w Hiszpanii, Czechach, Słowacji, Rosji, Ukrainie i Kazachstanie.

 

Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.

 

W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ Asystentka Członka Zarządu
Miejsce pracy: Pabianice

 

Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało:
  • Prowadzenie kalendarzy spotkań przełożonego, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Prowadzenie sprawozdań ze spotkań, opieka nad aktualizowaniem statusu realizacji zadań po spotkaniach;
  • Zapewnienie sprawnej komunikacji oraz koordynacja wyznaczonych działań i wybranych projektów, wraz z kontaktem z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi;
  • Wsparcie przełożonego w przygotowywaniu prezentacji i raportów;
  • Opracowywanie dokumentacji, koordynacja obiegu dokumentów;
  • Organizacja eventów, współpraca z zewnętrznymi partnerami w tym zakresie;
  • Organizacja podróży i wsparcie asystenckie w codziennej pracy przełożonego.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku – minimum 2 lata;
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office (b. dobra znajomość Power Point, Word, dobra znajomość Excela);
  • Wykształcenia wyższego;
  • Dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności;
  • Zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone działania; umiejętności określenia i realizacji priorytetów w codziennej pracy;
  • Elastyczności w działaniu i umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się warunki;
  • Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na zastępstwo;
  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu;
  • Możliwość progresu zawodowego  związaną z atrakcyjnym systemem motywacyjnym oraz pakietem szkoleń;
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez spółki z Grupy  Adamed (Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice, Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów, Fundacja Grupy Adamed ul. Karowa 31 A, Warszawa, Admarka Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów) dla celów obecnej i przyszłych procesów rekrutacji.

Oświadczam, iż zostałem poinformowany, że administratorem moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.(t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm. ) są spółki z Grupy  Adamed (Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice, Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów, Fundacja Grupy Adamed ul. Karowa 31 A, Warszawa, Admarka Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów ),  które przetwarzają dane osobowe zawarte w mojej ofercie pracy  w celach rekrutacyjnych. Zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych, prawie do wglądu w ich treści oraz ich poprawiania i usuwania.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

    Adamowscy Sp. z o.o.   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
  • Asystent zarządu / Recepcjonista (k/m)

    Wojas Development Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zgierska 1    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent ds. Administracji (k/m)

    Wojas Development Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zgierska 1    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Czy masz talent organizacyjny i zajmujesz się wsparciem administracyjnym? Dołącz do Wojas Development! Poszukujemy wszechstronnej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu i Recepcjonisty/Recepcjonistki. Dołącz do nas, jeśli chcesz być sercem naszego biura, wspierać zarząd i...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Pionu Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    23 godz.
    Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr, Płac i Biura

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy (ok.50 pracowników) Weryfikacja list obecności i list płac; Sporządzanie, archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji w ramach projektu (ogłoszenia, spotkania rekrutacyjne)...
  • Asystent/ka Prezesa

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  pełny etat
    5 dni
    Zadania: Zarządzanie kalendarzem Prezesa i organizacja spotkań; Koordynacja korespondencji biznesowej i przygotowywanie odpowiedzi; Tłumaczenie dokumentów; Komunikacja z partnerami biznesowymi – zarówno lokalnymi, jak i zagranicznymi; Organizacja podróży służbowych (loty, zakwaterowanie,...
  • Pomocnik biurowy

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Sławno    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Wgrywanie do systemu oraz podstawowe opisywanie faktur Inne prace administracyjno-biurowe Wymagania Minimum wykształcenie średnie Podstawowa znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Umiejętność sprawnej obsługi komputera Mile widziane doświadczenie...
  • Asystentka / Asystent Biura

    Notus Finanse S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o dzieło
    7 dni
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych; Współpraca z dostawcami, kurierami; Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych; Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej, dbanie o jej prawidłowy...