Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Pabianice Asystentka Zarządu Pabianice
Asystent/ Asystentka Członka Zarządu

Asystent/ Asystentka Członka Zarządu

Adamed Sp. z o.o.
Pabianice
praca stacjonarna
2585 dni temu

 

Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków. Obecnie firma zatrudnia blisko 1700 osób zarówno w kraju, jak również w swoich filiach w Hiszpanii, Czechach, Słowacji, Rosji, Ukrainie i Kazachstanie.

 

Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.

 

W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ Asystentka Członka Zarządu
Miejsce pracy: Pabianice

 

Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało:
  • Prowadzenie kalendarzy spotkań przełożonego, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Prowadzenie sprawozdań ze spotkań, opieka nad aktualizowaniem statusu realizacji zadań po spotkaniach;
  • Zapewnienie sprawnej komunikacji oraz koordynacja wyznaczonych działań i wybranych projektów, wraz z kontaktem z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi;
  • Wsparcie przełożonego w przygotowywaniu prezentacji i raportów;
  • Opracowywanie dokumentacji, koordynacja obiegu dokumentów;
  • Organizacja eventów, współpraca z zewnętrznymi partnerami w tym zakresie;
  • Organizacja podróży i wsparcie asystenckie w codziennej pracy przełożonego.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku – minimum 2 lata;
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office (b. dobra znajomość Power Point, Word, dobra znajomość Excela);
  • Wykształcenia wyższego;
  • Dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności;
  • Zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone działania; umiejętności określenia i realizacji priorytetów w codziennej pracy;
  • Elastyczności w działaniu i umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się warunki;
  • Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na zastępstwo;
  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu;
  • Możliwość progresu zawodowego  związaną z atrakcyjnym systemem motywacyjnym oraz pakietem szkoleń;
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez spółki z Grupy  Adamed (Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice, Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów, Fundacja Grupy Adamed ul. Karowa 31 A, Warszawa, Admarka Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów) dla celów obecnej i przyszłych procesów rekrutacji.

Oświadczam, iż zostałem poinformowany, że administratorem moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.(t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm. ) są spółki z Grupy  Adamed (Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice, Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów, Fundacja Grupy Adamed ul. Karowa 31 A, Warszawa, Admarka Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów ),  które przetwarzają dane osobowe zawarte w mojej ofercie pracy  w celach rekrutacyjnych. Zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych, prawie do wglądu w ich treści oraz ich poprawiania i usuwania.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...