Ogłoszenie numer: 2012175, z dnia 2018-07-13
Wydawnictwo branży budowlanej z 15-letnią tradycją. Zajmujemy się publikowaniem tematycznych miesięczników i kwartalników dla kadry menadżerskiej. Ponadto prowadzimy działania PR dla kilkunastu największych firm z naszej branży w ramach tworzonych przez nas programów edukacyjno-społecznych. Łącznie zatrudniamy kilkanaście osób na stałe i wielu zewnętrznych, stałych autorów.
Pracę dzielimy na 2 biura na warszawskim bródnie i białołęce, w perspektywie jest otworzenie kolejnego biura.
Asystent / Asystentka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Prezes zarządu firmy jest leworęczny. Nie przeszkadzało mu zatem nigdy powiedzenie o dwóch lewych rękach. Czas odnaleźć prawą rękę!
Poszukujemy osoby, która usprawni pracę całego biura, pomoże z obsługą korespondencji, spotkań, kalendarzy i przypilnuje realizacji zamówień czy utrzymywania stałego kontaktu z najważniejszymi klientami. W naszym zespole nie będziesz parzyć kawy (każdy umie sam), choć na pewno nikt się nie obrazi za pytanie "komu kawy?". Poszukujemy osoby, która będzie świetnie zorganizowana, poukładana i zdyscyplinowana.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Prowadzenie kalendarza i planowanie czasu dwóch osób;
- udział w spotkaniach wewnętrznych oraz z klientami i sporządzanie z nich notatek;
- podsumowywanie mailowe spotkań;
- prowadzenie biura i jego spraw administracyjnych;
- organizacja wyjazdów służbowych;
- "dopinanie" umów i porozumień z klientami;
- organizacja udziału firmy w targach branżowych;
- bieżący kontakt z najważniejszymi klientami;
Praca może wiązać się z delegacjami i wyjazdami służbowymi, w tym zagranicznymi!
Wymagania
Konieczne:
- Dobra znajomość MS Office (przede wszystkim Outlook, Excell, korespondencje seryjne Word);
- Świetna organizacja pracy i samodyscyplina;
- Wysoka komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Przedsiębiorczość;
- Skrupulatność i dokładność;
Dodatkowe atuty:
- Umiejętność redagowania/korekty tekstów;
- Reprezentatywność i wysoka kultura osobista;
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. B2
- Dyspozycyjność;
- Kreatywność i znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych.
Masz jakiś talent lub umiejętność, która Twoim zdaniem przyda się w tej pracy? Opowiedz nam o tym!
Oferujemy
Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, ze stałą podstawą i możliwościami dodatkowego zarobku w formie prowizyjnej, uzależnionej od ilości obsługiwanych klientów (obecnie nie nadążamy!). Istnieje także możliwość częściowej pracy zdalnej.
Każdy z pracowników ma możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie siebie i swojej rodziny.
Poza oczywiście ważnymi aspektami finansowymi oferujemy bardzo dobre warunki do pracy: w młodym, kilkuosobowym zespole, na samodzielnym stanowisku wymagającym przedsiębiorczości i dobrej organizacji. Perspektywy awansu na stanowiska kierownicze, wymagające zarządzania zespołami i projektami.
Ponadto możliwość poznania bardzo dynamicznej i rozwojowej branży, nowych ludzi i odwiedzenia wielu miejsc zarówno w Polsce jak i zagranicą podczas targów, eventów, konferencji i innych wyjazdów służbowych. Przy pracy wymagającej podróżowania zapewniamy służbowy samochód.
Wynagrodzenie
Od 2000 do 4000 PLN