Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Staff Partners
Warszawa, Śródmieście
5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent
pełny etat / część etatu
umowa zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
133 dni temu

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:

Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

Zakres obowiązków:

  • Wspieranie CEO i prawnika w codziennych obowiązkach,
  • Udział i koordynacja projektów pod nadzorem CEO i prawnika,
  • Tworzenie prezentacji zgodnie z wytycznymi,
  • Przygotowywanie informacji rynkowych (zbieranie danych w Internecie i wizyty na miejscu)
  • Tłumaczenie listów, dokumentów, przygotowywanie streszczeń i raportów,
  • Edycja dokumentów, konwersja do formatu Word,
  • Zadania związane z zarządzaniem biurem (umowy z dostawcami usług),
  • Organizacja spotkań i podróży służbowych,
  • Zamawianie materiałów biurowych, zamawianie kurierów, wysyłanie listów,
  • Prowadzenie ewidencji faktur kosztowych i sprzedażowych, przygotowywanie zestawień płatności,
  • Inne zadania zlecone przez CEO i prawnika.

Wymagania:

  • 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (język francuski będzie dodatkowym atutem) - warunek konieczny
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel),
  • Dobre umiejętności organizacyjne,
  • Doświadczenie w branży nieruchomości lub budowlanej będzie dodatkowym atutem,
  • Dobra motywacja i nastawienie na wyniki.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub współpracę B2B
  • Wynagrodzenie 5.000-7.000 brutto w zależności od formy etatu
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz!
  • Pracę w niepełnym wymiarze godzin - 3 dni w tygodniu lub 4-5 dni dla osób dyspozycyjnych - do ustalenia
  • Atrakcyjną lokalizację biura w Centrum Warszawy
  • Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia

Uwaga: Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Staff Partners

Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.

Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.

Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.

Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.

Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.

Podobne oferty

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...