Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Zakres obowiązków:
- Wspieranie CEO i prawnika w codziennych obowiązkach,
- Udział i koordynacja projektów pod nadzorem CEO i prawnika,
- Tworzenie prezentacji zgodnie z wytycznymi,
- Przygotowywanie informacji rynkowych (zbieranie danych w Internecie i wizyty na miejscu)
- Tłumaczenie listów, dokumentów, przygotowywanie streszczeń i raportów,
- Edycja dokumentów, konwersja do formatu Word,
- Zadania związane z zarządzaniem biurem (umowy z dostawcami usług),
- Organizacja spotkań i podróży służbowych,
- Zamawianie materiałów biurowych, zamawianie kurierów, wysyłanie listów,
- Prowadzenie ewidencji faktur kosztowych i sprzedażowych, przygotowywanie zestawień płatności,
- Inne zadania zlecone przez CEO i prawnika.
Wymagania:
- 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (język francuski będzie dodatkowym atutem) - warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel),
- Dobre umiejętności organizacyjne,
- Doświadczenie w branży nieruchomości lub budowlanej będzie dodatkowym atutem,
- Dobra motywacja i nastawienie na wyniki.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub współpracę B2B
- Wynagrodzenie 5.000-7.000 brutto w zależności od formy etatu
- Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz!
- Pracę w niepełnym wymiarze godzin - 3 dni w tygodniu lub 4-5 dni dla osób dyspozycyjnych - do ustalenia
- Atrakcyjną lokalizację biura w Centrum Warszawy
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia
Uwaga: Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim.