Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
  • Koordynator biura

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu; Bezpośrednie wsparcie dla Prezesa Zarządu; Organizacja podróży służbowych w kraju i za granicą; Planowanie i zarządzanie firmowymi wydarzeniami; Nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie; Tworzenie prezentacji i raportów;...
  • Pracownik biurowy

    chillhouse design sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / o dzieło  część etatu   3 000 - 4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wsparcie zespołu projektowego; Prowadzenie harmonogramu Prace administracyjne; Obsługa klientów; Przygotowywanie rozliczeń projektów;
  • Asystent / Asystentka

    chillhouse design sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / o dzieło  część etatu   3 000 - 4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Współpraca z zespołem projektowym przy realizacji bieżących projektów; Zarządzanie harmonogramami i koordynacja zadań projektowych; Wsparcie administracyjne dla zespołu, procedury administracyjne Kontakt z klientami i podwykonawcami w zakresie realizacji projektów; Rozliczanie projektów;
  • Pracownik ds. organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie i opracowywanie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, uzgadnianie i opiniowanie materiałów kierowanych na posiedzenia organów Spółki, analiza dokumentacji w związku z wnioskami organów administracji publicznej,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

    Adamowscy Sp. z o.o.   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Praca.pl   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Prezesa Zarządu Koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych Odpowiadanie na korespondencję, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów; Raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji; Współpraca z innymi działami Obsługa gości
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr, Płac i Biura

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Białystok    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy (ok.50 pracowników) Weryfikacja list obecności i list płac; Sporządzanie, archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji w ramach projektu (ogłoszenia, spotkania rekrutacyjne)...
  • Pomocnik biurowy

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Sławno    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Wgrywanie do systemu oraz podstawowe opisywanie faktur Inne prace administracyjno-biurowe Wymagania Minimum wykształcenie średnie Podstawowa znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Umiejętność sprawnej obsługi komputera Mile widziane doświadczenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Asystentka Zarządu Wrocław
Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Apteka Dr.Max
Wrocław
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
378 dni temu

Dr.Max to jedna z największych sieci franczyzowych aptek w kraju. Silna pozycja na rynku sprawia, że apteki uczestniczące w sieci franczyzowej są solidnym i stabilnym pracodawcą.

 

Głównym celem działalności sieci franczyzowej Dr.Max jest zapewnienie Pacjentom, jak najlepszej obsługi, konkurencyjnej oferty oraz profesjonalnej opieki farmaceutycznej. Dlatego dla sieci franczyzowej Dr.Max to ludzie są największym kapitałem. Wspólnie z nimi codziennie realizujemy najważniejsze dla Nas wartości: odpowiedzialność, odwaga, pacjent w centrum uwagi, troska.

Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Twój zakres obowiązków
  • Bieżąca obsługa sekretariatu
  • Obsługa korespondencji i połączeń telefonicznych
  • Załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
  • Bieżąca pomoc w obsłudze floty
  • Bieżąca pomoc w awariach usług telefonicznych i internetowych
  • Kontakt z dostawcami
  • Zamówienia materiałów biurowych dla firmy
  • Dbanie o pozytywny wizerunek zarówno sekretariatu jak i firmy
Nasze wymagania
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Uprzejmość i relacyjność
  • Rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • Wysoki poziom kultury osobistej
Mile widziane
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
To oferujemy
  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie
  • Pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę MULTISPORT
  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
  • Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
  • Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Oferujemy:
  • Multisport – dofinansowanie do karty sportowej
  • Lux-Med – prywatna opieka medyczna
  • TUIR WARTA S.A. – grupowe ubezpieczenie na życie
  • eTutor – kursy języków obcych
  • Firmowa biblioteka - zbiór książek i czasopism dostępnych dla wszystkich
  • Programy szkoleniowe (specjalistyczne, menadżerskie) – stały rozwój poprzez liczne szkolenia zawodowe i personalne wewnętrzne i zewnętrzne
  • Paczki świąteczne – dodatkowe upominki rzeczowe dla pracowników na Wielkanoc i Boże Narodzenie
  • Bonusy świąteczne – dodatkowe świadczenia pieniężne dla pracowników na Wielkanoc i Boże Narodzenie
  • Wyjścia integracyjne – odskocznia od codziennych obowiązków i szansa na odprężenie się na koszt pracodawcy
  • Wczasy pod gruszą – odpoczynek dofinansowany przez pracodawcę
  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci – dodatek do kolonii i obozów dla Twoich pociech
  • Darmowy parking – dostępne miejsca parkingowe tuż przy wejściu do firmy
 

Poznaj

Apteka Dr.Max

Dr.Max Polska to jedna z największych sieci aptek w kraju należąca do międzynarodowego holdingu Dr.Max – lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i za granicą, ale nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasi pracownicy – najlepsi specjaliści!

Dr.Max rozpoczął swoją działalność w Polsce w 2005 roku i od tego momentu nieustannie się rozwija. Aktualnie Dr.Max jest jedną z największych sieci w kraju, posiadającą niemal 600 aptek franczyzowych, w których zatrudnionych jest ponad 4 000 pracowników.

Podobne oferty

  • Office Manager

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
  • Koordynator biura

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu; Bezpośrednie wsparcie dla Prezesa Zarządu; Organizacja podróży służbowych w kraju i za granicą; Planowanie i zarządzanie firmowymi wydarzeniami; Nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie; Tworzenie prezentacji i raportów;...
  • Pracownik biurowy

    chillhouse design sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / o dzieło  część etatu   3 000 - 4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wsparcie zespołu projektowego; Prowadzenie harmonogramu Prace administracyjne; Obsługa klientów; Przygotowywanie rozliczeń projektów;
  • Asystent / Asystentka

    chillhouse design sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / o dzieło  część etatu   3 000 - 4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Współpraca z zespołem projektowym przy realizacji bieżących projektów; Zarządzanie harmonogramami i koordynacja zadań projektowych; Wsparcie administracyjne dla zespołu, procedury administracyjne Kontakt z klientami i podwykonawcami w zakresie realizacji projektów; Rozliczanie projektów;
  • Pracownik ds. organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie i opracowywanie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, uzgadnianie i opiniowanie materiałów kierowanych na posiedzenia organów Spółki, analiza dokumentacji w związku z wnioskami organów administracji publicznej,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

    Adamowscy Sp. z o.o.   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Praca.pl   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Prezesa Zarządu Koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych Odpowiadanie na korespondencję, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów; Raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji; Współpraca z innymi działami Obsługa gości
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr, Płac i Biura

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Białystok    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy (ok.50 pracowników) Weryfikacja list obecności i list płac; Sporządzanie, archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji w ramach projektu (ogłoszenia, spotkania rekrutacyjne)...
  • Pomocnik biurowy

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Sławno    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Wgrywanie do systemu oraz podstawowe opisywanie faktur Inne prace administracyjno-biurowe Wymagania Minimum wykształcenie średnie Podstawowa znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Umiejętność sprawnej obsługi komputera Mile widziane doświadczenie...