Track Tec jest kompleksowym dostawcą elementów nawierzchni kolejowej, bazującym na produktach wytwarzanych we własnych zakładach. Stąd pochodzi połowa podkładów kolejowych i co trzeci rozjazd zabudowywany obecnie na polskiej sieci kolejowej. Część produkcji trafia na rynki zagraniczne. Cechą produktów jest ich uznana, wysoka jakość będąca efektem przyjętego priorytetu: pełnego zadowolenia partnerów firmy z wyrobów i ze współpracy z firmą Track Tec.
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Kompleksowa obsługa sekretariatu Biura Zarządu i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania,
- Ewidencjonowanie i zarządzanie korespondencją firmy oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji,
- Organizacja spotkań i podróży służbowych, obsługa gości,
- Kontakt z klientami firmy i dostawcami,
- Wsparcie w bieżących pracach administracyjnych i organizacyjnych,
- Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby Zarządu oraz kadry menadżerskiej,
- Współpraca z poszczególnymi działami firmy.
Wymagania:
- Praktyczna znajomość procedur i standardów biznesowych,
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
- Wykształcenie wyższe,
- Biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Zdolności interpersonalne, w tym umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych,
- Asertywność,
- Nienaganna kultura osobista,
- Umiejętność zachowania dyskrecji i taktu.
Oferujemy:
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji.