POLAQUA Sp. z o.o.
Do pracy w Centrali naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Wólka Kozodawska k. Piaseczna
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- bieżąca administracyjno-organizacyjna obsługa Biura Dyrekcji;
- dbanie o sprawny i prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji;
- redagowanie oraz publikowanie komunikatów wewnętrznych;
- koordynacja prac związanych z raportowaniem w zakresie CRS;
- organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych dla pracowników firmy;
- obsługa klientów i gości podczas ich wizyt w siedzibie firmy;
- prowadzenie korespondencji krajowej oraz zagranicznej;
- zarządzanie dostawami materiałów biurowych: przygotowanie i składanie zamówień, kontakty z dostawcami i innymi jednostkami współpracującymi.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe;
- minimum 2–letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego bądź hiszpańskiego;
- biegła obsługa pakietu Office;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych: centrali telefonicznej, faxu, kserokopiarki;
- wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz odporność na stres;
- punktualność i poczucie zawodowej odpowiedzialności;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
OFERUJEMY:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz pakiet benefitów - opieka medyczna w Medicover, karta sportowa, ubezpieczenia grupowe, kursy językowe;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w grupie kapitałowej posiadającej ugruntowaną pozycję w Polsce i na rynkach międzynarodowych;
- pracę w zespole specjalistów z branży.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez: