Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Koluszki Asystentka Zarządu Koluszki
Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

PetRepublic
Koluszki
asystent
umowa o pracę
praca stacjonarna
1175 dni temu

PetRepublic to nowo powstała spółka dedykowana do produkcji i sprzedaży karmy dla psów i kotów. Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Kapitałowej, co pozwala nam na czerpanie z wieloletnich doświadczeń oraz nowatorskich rozwiązań. W naszej pracy skupiamy się na tworzeniu tego, co najlepsze dla naszych Zwierzaków. Dlatego działamy tak, aby nasze karmy były nie tylko pyszne, ale przede wszystkim wartościowe – bogate w istotne dla zdrowia składniki odżywcze i witaminy, jak również dopasowane do wieku, wagi oraz aktywności Zwierzaka.

Do nowo powstałej fabryki poszukujemy ludzi z pasją do tworzenia i rozwoju, produktów, zespołu, zakładu. W nowoczesnym zakładzie zapewniamy możliwość pracy przy najnowszych technologiach oraz rozwiązaniach produkcyjnych.

Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Koluszki


Główne zadania:
  • Prowadzenie sekretariatu oraz Wspieranie Zarządu i Dyrekcji w bieżących sprawach organizacyjnych,
  • Zapewnianie sprawnego przepływu informacji i dokumentów (m.in. w zakresie obsługi korespondencji, prowadzenia rejestru pism, administrowania sprawozdawczości GUS oraz gromadzenia i przechowywania dokumentacji),
  • Obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie kalendarza oraz bieżąca obsługa i serwis spotkań firmowych,
  • Profesjonalne reprezentowanie firmy oraz budowanie pozytywnego wizerunku w kontaktach z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, obsługa firmowej skrzynki mailowej i linii telefonicznej,
  • Przygotowywanie pism, projektów dokumentów, notatek, prezentacji i analiz na potrzeby Zarządu,
  • Organizacja wyjazdów służbowych, zebrań, konferencji oraz spotkań z kontrahentami,
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz nadzór nad zapewnianiem porządku w biurze (zaopatrzenie w niezbędne materiały, współpraca z firmami zewnętrznymi, zgłaszanie usterek i awarii sprzętu),
  • Wsparcie w zakresie tłumaczeń, archiwizacji dokumentów, przekazywania i opisywania faktur kosztowych,
  • Wsparcie w zakresie obsługi kadrowej pracowników.
Nasze oczekiwania:
  • Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku asystenta Prezesa / Zarządu / Dyrektora Zarządzającego,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość Pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook),
  • Punktualność i umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy,
  • Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu codziennych obowiązków,
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań, podzielność uwagi oraz poczucie odpowiedzialności za pracę,
  • Wysoki poziom kultury osobistej i znajomości zasad savoir vivre,
  • Prawo jazdy kategorii B.

 Czeka na Ciebie:

  • Praca w stabilnej firmie o dużym potencjale rozwojowym,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia) wraz z pakietem benefitów,
  • Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,
  • Ciekawa, pełna wyzwań praca w nowoczesnej firmie produkcyjnej.
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...