Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   łódzkie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    7 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Koluszki Asystentka Zarządu Koluszki
Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

PetRepublic
Koluszki
asystent
umowa o pracę
praca stacjonarna
1212 dni temu

PetRepublic to nowo powstała spółka dedykowana do produkcji i sprzedaży karmy dla psów i kotów. Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Kapitałowej, co pozwala nam na czerpanie z wieloletnich doświadczeń oraz nowatorskich rozwiązań. W naszej pracy skupiamy się na tworzeniu tego, co najlepsze dla naszych Zwierzaków. Dlatego działamy tak, aby nasze karmy były nie tylko pyszne, ale przede wszystkim wartościowe – bogate w istotne dla zdrowia składniki odżywcze i witaminy, jak również dopasowane do wieku, wagi oraz aktywności Zwierzaka.

Do nowo powstałej fabryki poszukujemy ludzi z pasją do tworzenia i rozwoju, produktów, zespołu, zakładu. W nowoczesnym zakładzie zapewniamy możliwość pracy przy najnowszych technologiach oraz rozwiązaniach produkcyjnych.

Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Koluszki


Główne zadania:
  • Prowadzenie sekretariatu oraz Wspieranie Zarządu i Dyrekcji w bieżących sprawach organizacyjnych,
  • Zapewnianie sprawnego przepływu informacji i dokumentów (m.in. w zakresie obsługi korespondencji, prowadzenia rejestru pism, administrowania sprawozdawczości GUS oraz gromadzenia i przechowywania dokumentacji),
  • Obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie kalendarza oraz bieżąca obsługa i serwis spotkań firmowych,
  • Profesjonalne reprezentowanie firmy oraz budowanie pozytywnego wizerunku w kontaktach z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, obsługa firmowej skrzynki mailowej i linii telefonicznej,
  • Przygotowywanie pism, projektów dokumentów, notatek, prezentacji i analiz na potrzeby Zarządu,
  • Organizacja wyjazdów służbowych, zebrań, konferencji oraz spotkań z kontrahentami,
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz nadzór nad zapewnianiem porządku w biurze (zaopatrzenie w niezbędne materiały, współpraca z firmami zewnętrznymi, zgłaszanie usterek i awarii sprzętu),
  • Wsparcie w zakresie tłumaczeń, archiwizacji dokumentów, przekazywania i opisywania faktur kosztowych,
  • Wsparcie w zakresie obsługi kadrowej pracowników.
Nasze oczekiwania:
  • Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku asystenta Prezesa / Zarządu / Dyrektora Zarządzającego,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość Pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook),
  • Punktualność i umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy,
  • Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu codziennych obowiązków,
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań, podzielność uwagi oraz poczucie odpowiedzialności za pracę,
  • Wysoki poziom kultury osobistej i znajomości zasad savoir vivre,
  • Prawo jazdy kategorii B.

 Czeka na Ciebie:

  • Praca w stabilnej firmie o dużym potencjale rozwojowym,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia) wraz z pakietem benefitów,
  • Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,
  • Ciekawa, pełna wyzwań praca w nowoczesnej firmie produkcyjnej.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   łódzkie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    7 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....