SPÓŁKA TG PLUS JEST FIRMĄ INŻYNIERYJNO - BUDOWLANO - HANDLOWĄ
Działamy w sektorze energetycznym zapewniając naszym partnerom kompleksowe rozwiązania.
Sposób naszego działania jest przyjazny dla środowiska naturalnego, ukierunkowany na intelektualny i technologiczny rozwój przynoszący korzyści całemu otoczeniu w jakim działamy.
Asystent / Asystentka biura zarządu
Miejsce pracy: Warszawa - Ursus
Zakres obowiązków:
- zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu
- organizacja i uczestnictwo w spotkaniach Zarządu
- koordynowanie podróży służbowych
- prowadzenie korespondencji w imieniu Zarządu, redagowanie pism
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi (instytucje, firmy)
- przygotowywanie dokumentów związanych z posiedzeniami Zarządu
- samodzielne prowadzenie projektów zleconych
- przygotowywanie prezentacji, zestawień i pogłębionych analiz na potrzeby Zarządu
- koordynowanie przepływu informacji między Zarządem, a pracownikami firmy
- zarządzanie dokumentacją prywatną i służbową
- wsparcie członków zarządu w bieżących, zawodowych oraz prywatnych sprawach i zobowiązaniach
Oczekujemy:
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- czynnego prawa jazdy kat. B
- biegłej znajomości pakietu MS Office oraz innych aplikacji biurowych
- wysokiego poziomu kultury osobistej
- doskonałych umiejętności organizacyjnych
- dyspozycyjności i wielozadaniowości
- samodzielności oraz umiejętności podejmowania decyzji
- odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu
- dyskrecji i dyplomacji
- otwartości na ludzi i współpracę z nimi, asertywności
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
- możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy