Nigdy nie byliśmy zdania, że dyplomy i ukończone uczelnie są wyznacznikiem wiedzy. Doświadczenie pokazuje, że najważniejsze są chęć ciągłego uczenia się i pasja. Jeżeli chcesz pracować w gronie pasjonatów – dołącz do nas! Atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczna forma współpracy i wiele więcej – zobacz, co jeszcze możemy Ci zaproponować!
Opis stanowiska:
Jeżeli chcesz rozpocząć karierę w branży IT, interesujesz się nowymi technologiami oraz wyróżnia Cię skrupulatność, zaangażowanie i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne – ta oferta jest dla Ciebie!
Jako Asystent/Asystentka Biura Handlowego będziesz odpowiedzialny/a za podejmowanie działań związanych z kreowaniem wizerunku firmy oraz wspieranie działań sprzedażowych. Będziesz współpracować z profesjonalistami z Działu Handlowego i Marketingu, rozwiniesz swoją świadomość biznesową i zdolności negocjacyjne poprzez kontakt z naszymi Klientami oraz Partnerami Biznesowymi. Zapewnimy Ci wsparcie i wdrożenie w obowiązki, abyś stał/s się samodzielny/a i efektywny/a.
- Wsparcie działu handlowego w obsłudze ofert i zamówień
- Bieżąca rejestracja i aktualizacja projektów w wewnętrznych systemach
- Telefoniczna kwalifikacja leadów sprzedażowych
- Umawianie spotkań z klientami
- Wsparcie w działaniach marketingowych realizowanych przez firmę
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych dla Klientów
- Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność szybkiego uczenia się
- Sumienność, zaangażowanie i samodzielność w działaniu
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- Mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży lub marketingu w branży IT
- Dodatkowym atutem będzie znajomość podstawowych zagadnień z obszaru IT
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pakiet benefitów: kartę sportową, opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- Przyjazną atmosferę pracy w energicznym i zgranym zespole
- Możliwości rozwoju zawodowego oraz awansu