Ogłoszenie numer: 239682, z dnia 2012-09-25
Trade Media International Holdings Sp. z o.o.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko
Asystenka ds. marketingu i administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie Działu Marketingu oraz prowadzenie prac biurowych.
Do zadań „Administration and Marketing Assistant” należeć będzie:
- Obsługa telefonów
- Windykacja niezapłaconych faktur (wysyłanie listów oraz telefonowanie)
- Drukowanie i wysyłanie faktur
- Zamawianie artykułów biurowych
- Wysyłanie zamówień do drukarni
- Wsparcie pracy działów: marketingowego i handlowego oraz przy urządzaniu seminariów, wystaw, itp.
- Wsparcie działań Managing Director
- Inne funkcje określone przez Managing Director
- Podstawowe doświadczenie w pracy administracyjnej i biurowej pomocne.
Wymagania
- Osoba bardzo dobrze zorganizowana,
- Profesjonalna obsługa klientów
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Wysoka etyka pracy
Oferujemy
- Miłe środowisko pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość nauki przy jednoczesnym wsparciu rozwoju wydawnictwa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.