Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Assistant to General Manager

JTI GBS
Warszawa
praca stacjonarna
1711 dni temu

 

 

JTI is a leading international tobacco company with operations in more than 120 countries. We’re the global owner of world-renowned brands such as Winston, the number two cigarette brand in the world, and Camel (outside the US). Our global brands also include Mevius, LD and Natural American Spirit, and we manufacture the internationally recognized Logic e-cigarette brand and Ploom Tech, a major brand in the heated tobacco category.

Headquartered in Geneva, Switzerland, we employ over 45’000 people across the globe. We were recently awarded Global Top Employer for the fifth consecutive year with regional Top Employer Certification in Europe, Asia-Pacific, North America, Africa and the Middle East. This is recognition of our outstanding talent strategy, energizing culture and commitment to learning and development.

We are a member of the Japan Tobacco Group of Companies. For more information visit www.jti.com.

Assistant to General Manager
Location: Warsaw
The role:

 

You will be responsible for providing direct and high level support to General Manager (GM) and Board of Directors to ensure smooth running of the organization (administrative day-to-day support; scheduling meetings and drafts correspondence/minutes; travel and conference arrangements; other office management activities).

 

Our offer includes:
  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan;
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center;
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices;
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally;
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them;
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better;
  • Flexible working conditions;
  • Modern office in a convenient location.
Main Areas of Responsibility:
  • Providing necessary information/logistic support to ensure smooth communication flow between General Manager and other stakeholders;
  • Maintaining traveling requests for General Manager and Board of Directors, taking care of hotel accommodation, plane tickets or other transportation sources in line with company's policies and procedures;
  • Handling incoming and outgoing correspondence for General Manager;
  • Supporting and organizing various company events, meetings, conferences and team building days.
You as a professional:
  • University degree;
  • 1-3 years of working experience in same or similar positions;
  • Experience in international environment is an advantage;
  • Proven experience in events organization;
  • English proficiency;
  • MS Office skills (incl. excellent Power Point)
  • Exceptional communication skills;
  • Organizational skills & multitasking;
You as a person:
  • Positive, can-do attitude;
  • Helpful & accountable;
  • Detail oriented with ability to prioritize;
  • Great interpersonal and networking skills;
  • Assertive and confident.
#joinJTI
https://jobs.jti.com/
If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI Polska sp.z o.o. with headquarters in Stary Gostków. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data and your rights can be found here.
 

Poznaj

JTI GBS Poland sp. z o.o.

Why is it worth joining JTI GBS Poland?

JTI GBS Poland is a global business services center and the largest of its kind within Japan Tobacco International worldwide. We are a team of over 1,000 specialists from various fields, united by a common goal: advancing JTI Group's international business operations. Our expertise spans finance, marketing, sales, HR, research & development, legal & regulatory affairs, and global supply chain. We are driven by passion and commitment, which fuels our unwavering enthusiasm for the future.

JTI GBS Poland is a workplace that embraces diversity. We demonstrated this by joining the exclusive group of companies that received the GES (Global Equality Standard) certification, awarded by EY. This is one of the world’s first certificates focused on diversity and inclusion, assessing equality in opportunities and pay within organizations.

Recruitment process

Stage zbieranie aplikacji Apply Now!
Stage rozmowa telefoniczna Telephone Call
Stage spotkanie online Online Meeting with HR
Stage spotkanie Meeting with Manager
Stage propozycja współpracy Offer

Podobne oferty

  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...