Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obowiązki: Obsługa systemu zamówień i monitorowanie ich realizacji; Weryfikacja i aktualizacja danych klientów oraz uhonorowanie warunków kontraktu; Informowanie klientów o stanie dostępności produktów; Prowadzenie korespondencji z klientami i wsparcie w rozwiązywaniu problemów;...
  • Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

    Expander   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów...
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Budowanie i wzmacnianie relacji z partnerami B2C i B2B, przygotowywanie i obsługa umów. Bieżący kontakt z biurami rekrutacji studentów. Wsparcie sprzedaży, praca w oparciu o system CRM. Bieżące raportowanie działań i wyników oraz analiza danych. Prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka w dziale sprzedaży

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie zespołu sprzedażowego w dystrybucji produktów i usług; Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami według standardów firmy; Tworzenie ofert handlowych i innych dokumentów sprzedażowych; Realizacja celów sprzedażowych; Współpraca międzydziałowa w...
  • Asystent / Asystentka ds. Zamówień

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Pomoc w działaniu działu zakupów, w tym procesie zamawiania produktów od krajowych i międzynarodowych dostawców. Zarządzanie, uaktualnianie i kontrola baz danych. Tworzenie raportów, monitorowanie dostaw i rozwiązywanie problemów. Komunikacja z dostawcami. Wsparcie w...
  • Pracownik w Zespole Handlu Zagranicznego

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    współpraca z dostawcami międzynarodowymi efektywna współpraca z obecnymi zagranicznymi dostawcami poszukiwanie nowych dostawców zagranicznych dbałość o terminowość dostaw i realizację umów administrowanie procesem zakupowym monitorowanie rynku i konkurencyjnych ofert ścisła...
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień Eksportowych

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień; Fakturowanie i zarządzanie dokumentacją transakcji, zarówno krajowych jak i międzynarodowych; Nadzór nad terminową płatnością faktur; Koordynowanie działań związanych z ubezpieczeniami i windykacją; Monitorowanie magazynu i...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami; Przygotowanie ofert handlowych, kontraktów ramowych i innych...
Zobacz więcej ofert pracy

Assistant Store Manager

Rituals Cosmetics Poland
pomorskie, Gdańsk, Gdynia
asystent
praca stacjonarna
1188 dni temu
Assistant Store Manager
Miejsce pracy: Gdańsk, Gdynia

 

PURPOSE OF THE ROLE


For the opening of our new stores in Tricity we are looking for the Assistant Store Manager to help us to spread the loved and wonderful Rituals customer experience.

 

To support the development and delivery of the store business targets, in line with the strategic priorities of the region, ensuring sustainable commercial growth, high level individual and team performance, and a great customer experience through leading, engaging and inspiring your store team. 

 

YOUR ACCOUNTABILITIES

  • As the Assistant Store Manager you form part of the in-store leadership team, and are responsible for exceeding Store Sales Targets, KPI's and Mystery Shop Results.
  • You enjoy coaching and teaching your team to continually improve how they deliver a great in-store Customer Experience
  • You are dealing with store operations, training, employee management, visual merchandising, and stock management.
  • In the absence of the Store Manager, you will assume all managerial duties and the successful running of the store. 

Part of your role will be to implement various innovative experiences that drive enhanced consumer action, to make the brand known to the wider market resulting in an increased awareness and customer engagement. You will inspire your teams to actively carry out our Brand Activation philosophies, in order to form long-term emotional connections to inspire them to become future brand ambassadors. 

 

REQUIREMENTS

  • Minimum 3 - 5 years of experience as an Assistant Store Manager or a similar role in the retail/hospitality industry. 
  • Delivering sales, customer experience, visual merchandising, health and safety and operational expectations. 
  • Coaching, and motivating your team to drive sales that deliver exceptional customer service and create meaningful moments for our customers. 
  • Ensuring high levels of customer satisfaction by being knowledgeable on all products and services offered. 
  • Contributes to a positive and inclusive work environment.
  • High level of ethics, values, integrity, and trust.
  • Is resourceful and versatile in responding to changing demands and opportunities in a rapidly changing omni-channel retail environment.
  • Strong and authentic communication and sales skills.

WHAT DO WE HAVE TO OFFER?


Rituals offers a varied role within an enthusiastic team in our store. The salary offered is in line with market conditions and you will be given the opportunity to make the fullest use of your talents. The organisation offers you an ambitious and service minded working environment.

 

 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obowiązki: Obsługa systemu zamówień i monitorowanie ich realizacji; Weryfikacja i aktualizacja danych klientów oraz uhonorowanie warunków kontraktu; Informowanie klientów o stanie dostępności produktów; Prowadzenie korespondencji z klientami i wsparcie w rozwiązywaniu problemów;...
  • Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

    Expander   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów...
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Budowanie i wzmacnianie relacji z partnerami B2C i B2B, przygotowywanie i obsługa umów. Bieżący kontakt z biurami rekrutacji studentów. Wsparcie sprzedaży, praca w oparciu o system CRM. Bieżące raportowanie działań i wyników oraz analiza danych. Prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka w dziale sprzedaży

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie zespołu sprzedażowego w dystrybucji produktów i usług; Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami według standardów firmy; Tworzenie ofert handlowych i innych dokumentów sprzedażowych; Realizacja celów sprzedażowych; Współpraca międzydziałowa w...
  • Asystent / Asystentka ds. Zamówień

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Pomoc w działaniu działu zakupów, w tym procesie zamawiania produktów od krajowych i międzynarodowych dostawców. Zarządzanie, uaktualnianie i kontrola baz danych. Tworzenie raportów, monitorowanie dostaw i rozwiązywanie problemów. Komunikacja z dostawcami. Wsparcie w...
  • Pracownik w Zespole Handlu Zagranicznego

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    współpraca z dostawcami międzynarodowymi efektywna współpraca z obecnymi zagranicznymi dostawcami poszukiwanie nowych dostawców zagranicznych dbałość o terminowość dostaw i realizację umów administrowanie procesem zakupowym monitorowanie rynku i konkurencyjnych ofert ścisła...
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień Eksportowych

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień; Fakturowanie i zarządzanie dokumentacją transakcji, zarówno krajowych jak i międzynarodowych; Nadzór nad terminową płatnością faktur; Koordynowanie działań związanych z ubezpieczeniami i windykacją; Monitorowanie magazynu i...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami; Przygotowanie ofert handlowych, kontraktów ramowych i innych...