Ogłoszenie numer: 397922, z dnia 2014-03-17
Dynamicznie rozwijająca się firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Area Sales Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Pozyskiwanie klientów w zakresie wynajmu długoterminowego
- Pozyskiwanie klientów z zakresie wynajmu krótkoterminowego
- Przygotowywanie kalkulacji transakcji
- Przygotowywanie ofert i przedstawianie ich klientom
- Prowadzenie prezentacji
- Sporządzanie raportów
- Bieżąca praca z CRM
- Prowadzenie administracji/archiwizacji umów handlowych
- Analiza wyników sprzedaży
- Nadzorowanie dostaw pojazdów do klientów
Wymagania
- Przynajmniej 3 letnie doświadczenie w sprzedaży pojazdów ciężarowych lub dostawczych – warunek konieczny
- Posiadanie bazy kontaktów z potencjalnymi Klientami – warunek konieczny
- Znajomość pakietu Office
- Prawo jazdy kategorii B
- Dobra znajomość pojazdów ciężarowych i dostawczych
- Podstawowa wiedza z zakresu finansów i ekonomii
- Znajomość języka angielskiego - dodatkowy atut
- Prawo jazdy kategorii C – dodatkowy atut
Poznaj
Fraikin Polska Sp. z o.o.
Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.