Medea Health jest Przedsiębiorstwem Medycznym, skupiające Spółki Medyczne, które swoją działalność opierają na wysokiej jakości usługach, nowoczesnej opiece stomatologicznej i ogólnomedycznej.
Zakres obowiązków: Planowanie i realizacja strategii marketingowej: tworzenie i wdrażanie długoterminowych planów marketingowych, monitorowanie i analiza efektywności kampanii marketingowych. Zarządzanie zespołem: koordynacja pracy zespołu marketingowego, motywowanie i rozwijanie...
Zadania: przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz innej dokumentacji z zakresu stosunku pracy oraz prawa cywilnego, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac, administrowanie dokumentacją personalną zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie sprawozdań,...
Twoje zadania: Kierowanie działem IT; Administrowanie systemami informatycznymi. Nadzorowanie terminowości obsługi zgłoszeń realizowanych przez zespół pracowników działu IT. Dbanie o odpowiedni poziom wiedzy specjalistycznej pracowników niezbędnej do wykonywania obowiązków....
Twoje zadania: przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz innej dokumentacji z zakresu stosunku pracy oraz prawa cywilnego, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac, administrowanie dokumentacją personalną zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie...
Twoje zadania: przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz innej dokumentacji z zakresu stosunku pracy oraz prawa cywilnego, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac, administrowanie dokumentacją personalną zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
159 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
Twój zakres obowiązków: Opieka nad prawidłowym funkcjonowanie biuraznajdującym się na ulicy Cybernetyki 19 B. Wsparcie zespołu HR w obiegu dokumentów personalnych. Uczestnictwo w projektach HR-owych i innych działów. Współudział w tworzeniu oraz realizacja strategii komunikacji...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
243 dni
Twoje zadania: przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz innej dokumentacji z zakresu stosunku pracy oraz prawa cywilnego, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac, administrowanie dokumentacją personalną zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie...
Zadania: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu. Prowadzenie terminarza spotkań, urlopów, ważnych dat dla Prezesa oraz zespołu menedżerów zarządzających. Koordynowanie spotkań. Ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy Zarządem a Spółkami powiązanymi oraz...
Twoje zadania: przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz innej dokumentacji z zakresu stosunku pracy oraz prawa cywilnego, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac, administrowanie dokumentacją personalną zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie...
Zadania: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu. Prowadzenie terminarza spotkań, urlopów, ważnych dat dla Prezesa oraz zespołu menedżerów zarządzających. Koordynowanie spotkań. Ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy Zarządem a Spółkami powiązanymi oraz...
Twoje zadania: Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i księgowanie faktur oraz innych dokumentów. Uzgadnianie sald kont księgowych. Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych. Uczestniczenie w procesach zamykania okresów księgowych...