Firma FAKRO powstała w 1991 roku jako spółka prywatna, oparta w stu procentach na polskim kapitale. W ciągu prawie 30 lat z małego, rodzinnego zakładu rozwinęła się w międzynarodową korporację, która dziś zajmuje pozycję wicelidera na światowym rynku okien dachowych.
Dzisiaj FAKRO jest jedną z najbardziej innowacyjnych i najprężniej rozwijających się firm w Polsce.
W skład Grupy FAKRO, zatrudniającej ponad 4000 osób, wchodzi 11 spółek produkcyjnych oraz 17 dystrybucyjnych. Produkty firmy FAKRO można znaleźć w ponad 50-ciu krajach na całym świecie – wszędzie tam gdzie istnieje zapotrzebowanie na tego rodzaju produkty. Sprzedaż na eksport stanowi 70% ogólnej sprzedaży.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; udział w postępowaniach powypadkowych; proponowanie i wdrażanie rozwiązań...
Zadania: tworzenie dokumentacji 3D i 2D produktów; wprowadzanie zmian w dokumentacji 3D i 2D produktów; tworzenie dokumentacji serwisowej; tworzenie dokumentacji wyrobów nietypowych; prowadzenie badań i testów weryfikujących jakość produktów i ich elementów, dokumentowanie badań; nadzór...
Zakres obowiązków: załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych; przyjmowanie, konfekcjonowanie i wydawanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami; dbałość o powierzony sprzęt (wózek, skaner) przestrzeganie zasad BHP; poprawna kontrola towarów podczas przyjęcia i wydania pod kątem...
Zakres obowiązków: załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych; przyjmowanie, konfekcjonowanie i wydawanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami; dbałość o powierzony sprzęt (wózek, skaner) przestrzeganie zasad BHP; poprawna kontrola towarów podczas przyjęcia i wydania pod kątem...
Głównym obowiązkiem Kierownika ds. Marketingu jest zarządzanie zespołem, dbanie o jego rozwój i współuczestniczenie w tworzeniu strategii marketingowej firmy. Główne zadania: wdrażanie oraz kontrola planów marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usług; motywowanie oraz kierowanie...
Zadania: opracowanie koncepcji i konstrukcji nowych produktów oraz modernizacji istniejących; tworzenie dokumentacji technicznej 2D i 3D w programie CAD; nadzór nad wdrożeniem do produkcji;
Zakres obowiązków: załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych; przyjmowanie, konfekcjonowanie i wydawanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami; dbałość o powierzony sprzęt (wózek, skaner) przestrzeganie zasad BHP; poprawna kontrola towarów podczas przyjęcia i wydania pod kątem...
Głównym obowiązkiem Kierownika ds. Marketingu jest zarządzanie zespołem, dbanie o jego rozwój i współuczestniczenie w tworzeniu strategii marketingowej firmy. Główne zadania: wdrażanie oraz kontrola planów marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usług; motywowanie oraz kierowanie...
Zadania: opracowanie koncepcji i konstrukcji nowych produktów oraz modernizacji istniejących; tworzenie dokumentacji technicznej 2D i 3D w programie CAD; nadzór nad wdrożeniem do produkcji;
Zakres obowiązków: załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych; przyjmowanie, konfekcjonowanie i wydawanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami; dbałość o powierzony sprzęt (wózek, skaner) przestrzeganie zasad BHP; poprawna kontrola towarów podczas przyjęcia i wydania pod kątem...
Obowiązki: Ochrona obiektów pod katem bezpieczeństwa osób i mienia, obsługa sprzętu i urządzeń zabezpieczenia technicznego, wykonywanie obchodów, prowadzenie książki służby.
Zakres obowiązków: załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych; przyjmowanie, konfekcjonowanie i wydawanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami; dbałość o powierzony sprzęt (wózek, skaner) przestrzeganie zasad BHP; poprawna kontrola towarów podczas przyjęcia i wydania pod kątem...