Masz doświadczenie związane z customer service? A może dopiero chcesz zacząć przygodę z call center?  Niezależnie od tego, w Majorel chcemy dać Ci szansę na to, żebyś w pełni wykorzystał swój potencjał.

Działamy międzynarodowo. Możesz kojarzyć nas jako lidera branży outsourcingowej. Współpracujemy z największymi firmami z całego świata. Tworzymy dla nich biura obsługi klienta.

Nasi pracownicy doceniają dobrą atmosferę panującą u nas w firmie, co jest dla nas niezwykle ważne.  Wizja naszej firmy łączy się z trzema wartościami – kreatywnością, doskonałością i szacunkiem. Poznaj inne powody, dla których warto dołączyć do Majorel.

 

Archiwalne oferty pracy

  • Sales Manager

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    1279 dni
    Twój zakres obowiązków Budowanie aktywnej strategii sprzedażowej usług Majorel, Zarządzanie relacjami z Klientami poprzez znajomość ich strategii, sektora działań Klienta oraz aranżowanie i prowadzenie spotkań, Sporządzanie i analiza raportów sprzedażowych, Sporządzanie prognoz i...
  • Asystent / Asystentka ds. sprzedaży

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    1279 dni
    Zakres zadań Wspieranie pracy działu w zakresie przygotowywania prezentacji, raportów i umawiania spotkań sprzedażowych; Weryfikacja zapytań sprzedażowych od aktualnych oraz potencjalnych Klientów; Przygotowywanie spotkań oraz współpraca z innymi działami firmy w zakresie kompletowania...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi korespondencji e-mailowej z bardzo dobrym językiem niemieckim

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    rekrutacja online
    1283 dni
    Zadania: Jako młodszy specjalista ds. obsługi korespondencji e-mailowej będziesz odpisywać na e-maile klientów, odpowiadać na ich pytania i pomagać w rozwiązywaniu problemów.
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi korespondencji e-mailowej z bardzo dobrym językiem niemieckim

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    rekrutacja online
    1287 dni
    Zadania: Jako młodszy specjalista ds. obsługi korespondencji e-mailowej będziesz odpisywać na e-maile klientów, odpowiadać na ich pytania i pomagać w rozwiązywaniu problemów.
  • Specjalista ds. usług płatniczych z językiem niemieckim

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    1292 dni
    Twój zakres obowiązków Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim (infolinia przychodząca) Identyfikacja najważniejszych potrzeb klienta; Szybkie i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń klientów; Realizowanie celów projektowych i zespołowych;
  • Quality & Training Manager

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    1295 dni
    Main responsibilities: Supervise team of Quality & Training Coordinators; Develops the quality management strategy and document the performance; Analyzes performance trends and takes proactive steps to prevent service shortcomings; Represents the quality and training function to clients, serving as...
  • Specjalista ds. usług płatniczych z j. rosyjskim

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    rekrutacja online
    1305 dni
    Задачи: Ежедневный контакт с клиентами на русском языке Определение наиболее важных потребностей клиентов Быстрое и эффективное решение запросов клиентов Реализация целей проекта и команды
  • Business Analyst

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    1308 dni
    REQUIREMENTS: You have sound professional experience in the areas of data analysis, business intelligence and reporting; You are proficient MS Power BI user; You have the experience to visualise complex key figures and KPIs in reports and dashboards in a target-oriented way; You are a professional...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi korespondencji e-mailowej z bardzo dobrym językiem niemieckim

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    rekrutacja online
    1313 dni
    Zadania: Jako młodszy specjalista ds. obsługi korespondencji e-mailowej będziesz odpisywać na e-maile klientów, odpowiadać na ich pytania i pomagać w rozwiązywaniu problemów.
  • Koordynator ds. jakości i szkoleń

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    rekrutacja online
    1321 dni
    Nasze oczekiwania: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i jakością obsługi klienta w Contact Center lub dziale obsługi klienta (mile widziane w branży finansowej) Język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. C1; Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Excel na poziomie...
  • Specjalista ds. usług płatniczych z językiem niemieckim

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    1322 dni
    Twój zakres obowiązków Codzienny kontakt z klientem w języku niemieckim (telefon/chat/mail) Identyfikacja najważniejszych potrzeb klienta; Szybkie i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń klientów; Realizowanie celów projektowych i zespołowych;
  • Customer Service Representative with German

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    1323 dni
    Your responsibilities Customer Service Representative is responsible for handling customer queries (phone, e-mail and chat) and supporting individual and business clients in incoming and outgoing communication – Microsoft company.
  • Customer Service Representative with English

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    1323 dni
    Your responsibilities Customer Service Representative is responsible for handling customer queries (phone, e-mail and chat) and supporting individual and business clients in incoming communication – Microsoft company.
  • Junior Analyst

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    1328 dni
    Your responsibilities Connect and analyse data from multiple sources. Validate the incoming data (managing reporting for multiple line of business). Create meaningful reports, based on requests from the business. Working closely with SSDM preparaing ad-hock analysis and taking over QBR/MBR/WBR;...
  • Koordynator ds. Aplikacji

    Majorel Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    1342 dni
    Kluczowe zadania: Opracowanie strategii i architektury aplikacji; Prowadzenie projektów w zakresie wdrożeń nowych rozwiązań aplikacyjnych; Zarządzanie procesem utrzymania aplikacji; Zarządzanie dostawcami; Zarządzanie SLA dla aplikacji Majorel Polska;
Aktualne oferty pracy

Majorel Polska Sp. z o.o.

Al. Piastów 30

71-064 Szczecin