Prowadzenie pełnej księgowości oraz nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych i podatkowych Spółki, zgodnie z przepisami właściwych ustaw; Kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa wszystkich dowodów księgowych; Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz skonsolidowanych...
bieżące prace administracyjno-biurowe; zarządzanie obiegiem dokumentacji oraz jej archiwizacja; pomoc w zapewnieniu prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów finansowych; współpraca w zakresie przekazywania dokumentów do księgowości; wsparcie działu HR i Finansów w razie potrzeby;
prowadzenie ksiąg rachunkowych; kontrola kosztów oraz przepływów pieniężnych; współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US itp) weryfikacja i wystawianie faktur pod kątem zgodności z umowami; monitorowanie zobowiązań; przygotowywanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych,...
przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych; naliczanie wynagrodzeń dla wyżej wymienionych form zatrudnienia; przygotowanie, sporządzanie zgodnie z terminem dokumentów do ZUS,US itd. stały kontakt z ZUS, US i innymi...
DAEAH Engineering & Construction Co. Ltd. Oddział w Polsce