WEGNER to firma, która od ponad 30 lat z powodzeniem działa na rynku usług budowlanych posiadając w swym dorobku setki zrealizowanych inwestycji na terenie całego Kraju. WEGNER, jako Generalny Wykonawca działa kompleksowo, oferując swym Klientom pełne profesjonalne wsparcie na każdym etapie realizacji inwestycji. Więcej informacji na temat WEGNER można pozyskać na stronie internetowej www.wegner.pl
Opis stanowiska: prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz przepisami prawa budowlanego; bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania danego kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy robót; koordynacja robót realizowanych przez...
Opis stanowiska: prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz przepisami prawa budowlanego; bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania danego kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy robót; koordynacja robót realizowanych przez...
Opis stanowiska: prowadzenie zajęć z języka angielskiego w formie i metodami dostosowanymi do umiejętności uczestników; prowadzenie zajęć indywidualnych; prowadzenie zajęć grupowych;
Zakres obowiązków: analiza dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych; tworzenie obmiarów, zbieranie ofert, udział w spotkaniach z podwykonawcami; tworzenie harmonogramów realizacji robót oraz bieżąca kontrola wykonanych prac; tworzenie harmonogramów dostaw materiałów oraz...
Opis stanowiska: obsługa urządzeń ppoż. na terenie obiektu; sporządzanie ofert handlowych potrzebnych dla sprawnego działania obiektu; wyjazdy z dokumentami do urzędów, wykonywanie prostych prac konserwacyjnych; w okresie zimowym: odśnieżanie i usuwanie lodu z ciągów komunikacyjnych, a...
Opis stanowiska: Sporządzanie kalkulacji cenowych, kosztorysów; Wyszukiwanie, ofertowanie i weryfikację wycen dostaw materiałów i usług budowlanych, w tym również branżowych; Analiza dokumentacji projektowej i przetargowej; Przygotowywanie ofert do przetargów;
Opis stanowiska: prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz przepisami prawa budowlanego; bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania danego kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy robót; koordynacja robót realizowanych przez...
Opis stanowiska: realizacja bieżących zadań związanych z funkcjonowaniem firmy, transport przesyłek i dokumentów, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, działania techniczne związane z dokonywaniem napraw na terenie nieruchomości pracodawcy, organizacja napraw i serwisów pojazdów floty...
Opis stanowiska: Sporządzanie kalkulacji cenowych, kosztorysów; Wyszukiwanie, ofertowanie i weryfikację wycen dostaw materiałów i usług budowlanych, w tym również branżowych; Analiza dokumentacji projektowej i przetargowej; Przygotowywanie ofert do przetargów;
Opis stanowiska: realizacja bieżących zadań związanych z funkcjonowaniem firmy, transport przesyłek i dokumentów, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, koordynacja działań technicznych związanych z dokonywaniem napraw na terenie nieruchomości pracodawcy, organizacja napraw i serwisów...
Opis stanowiska: Sporządzanie kalkulacji cenowych, kosztorysów; Wyszukiwanie, ofertowanie i weryfikację wycen dostaw materiałów i usług budowlanych, w tym również branżowych; Analiza dokumentacji projektowej i przetargowej; Przygotowywanie ofert do przetargów;
Zakres obowiązków: analiza dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych; tworzenie obmiarów, zbieranie ofert, udział w spotkaniach z podwykonawcami; tworzenie harmonogramów realizacji robót oraz bieżąca kontrola wykonanych prac; tworzenie harmonogramów dostaw materiałów oraz...
Zakres obowiązków: analiza dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych; tworzenie obmiarów, zbieranie ofert, udział w spotkaniach z podwykonawcami; tworzenie harmonogramów realizacji robót oraz bieżąca kontrola wykonanych prac; tworzenie harmonogramów dostaw materiałów oraz...
Opis stanowiska: prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz przepisami prawa budowlanego; bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania danego kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy robót; koordynacja robót realizowanych przez...
Zakres obowiązków: analiza dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych; tworzenie obmiarów, zbieranie ofert, udział w spotkaniach z podwykonawcami; tworzenie harmonogramów realizacji robót oraz bieżąca kontrola wykonanych prac; tworzenie harmonogramów dostaw materiałów oraz...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379