PROBUDOWA” to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w budownictwie inżynieryjnym i hydrotechnicznym. Od lat budujemy, przebudowujemy oraz remontujemy drogowe i kolejowe obiekty mostowe, budowle hydrotechniczne oraz inne konstrukcje inżynierskie.
Spółka Probudowa.com powstała z połączenia nietuzinkowej pasji do biznesu i doświadczenia zespołu w realizacji ambitnych projektów budowlanych. Nasze inwestycje finansowane są w 100% z rodzimego kapitału. Rozwijamy się prężnie i działamy dynamicznie.
Nasze wartości
Jesteśmy organizacją opartą na wieloletnim doświadczeniu, specjalistycznej wiedzy technicznej oraz czterech kluczowych wartościach: długoterminowa perspektywa, uczciwość, innowacyjność oraz bezpieczeństwo. Wszystkie te elementy tworzą solidny fundament naszej firmy oraz pozwalają nam realizować najbardziej wymagane inwestycje budowlane na najwyższym poziomie.
Zakres obowiązków: minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, samodzielne prowadzenie wycen z zakresu zamówień publicznych, weryfikacja dokumentacji przetargowej przygotowanej przez Zamawiającego; analiza dokumentacji projektowej przygotowanej przez Zamawiającego; sporządzanie...
Obowiązki: wprowadzanie faktur do wewnętrznego systemu oraz przygotowanie dokumentów księgowych do przekazania do biura rachunkowego, archiwizacja dokumentów zgodnie z ustalonymi wytycznymi oraz funkcjonującymi w firmie wzorami, wspomaganie zespołu w codziennych obowiązkach i procesach,...
Zakres obowiązków: analiza rynku zamówień pod kątem nowych ogłoszeń o postępowaniach, dbanie o aktualność dokumentów firmowych niezbędnych w ofertowaniu, prowadzenie korespondencji z Zamawiającym podczas postępowań przetargowych, przygotowywanie ofert przetargowych, pomoc w...
Zakres obowiązków: realizacja zakupów i usług zgodnie z potrzebami firmy; prowadzenie zapytań ofertowych i postępowań zakupowych w zakresie materiałów i usług na budowy infrastruktury kolejowej i mostowej; współpraca z dostawcami i klientami firmy, poszukiwanie nowych dostawców,...
Zakres obowiązków: analiza rynku zamówień pod kątem nowych ogłoszeń o postępowaniach, dbanie o aktualność dokumentów firmowych niezbędnych w ofertowaniu, prowadzenie korespondencji z Zamawiającym podczas postępowań przetargowych, przygotowywanie ofert przetargowych, pomoc w...
Obowiązki: nadzór prac na budowie w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; nadzór i koordynacja pracy brygad roboczych oraz firm podwykonawczych; planowanie dostaw, zamawianie oraz kontrola sprzętu i materiałów dostarczanych na plac budowy; rozwiązywanie...
Obowiązki: analiza oraz weryfikacja dokumentacji technicznej; opracowywanie harmonogramów robót, harmonogramów dostaw i harmonogramów rzeczowo-finansowych; kierowanie, koordynowanie i nadzór prac na budowie w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, budżet, harmonogramy i...
Zakres obowiązków: analiza rynku zamówień pod kątem nowych ogłoszeń o postępowaniach, dbanie o aktualność dokumentów firmowych niezbędnych w ofertowaniu, prowadzenie korespondencji z Zamawiającym podczas postępowań przetargowych, przygotowywanie ofert przetargowych, pomoc w...
Obowiązki: nadzór prac na budowie w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; nadzór i koordynacja pracy brygad roboczych oraz firm podwykonawczych; planowanie dostaw, zamawianie oraz kontrola sprzętu i materiałów dostarczanych na plac budowy; rozwiązywanie...
Obowiązki: analiza oraz weryfikacja dokumentacji technicznej; opracowywanie harmonogramów robót, harmonogramów dostaw i harmonogramów rzeczowo-finansowych; kierowanie, koordynowanie i nadzór prac na budowie w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, budżet, harmonogramy i...
Zakres obowiązków: kontakt z organami administracyjnymi w zakresie procedur dotyczących legalizacji pracy cudzoziemców, przygotowywanie dokumentacji oraz wypełnianie wniosków w procesie zatrudniania cudzoziemców, monitorowanie przebiegu postępowań, obsługa dokumentów cudzoziemców,...
Obowiązki: wykonywanie zadań i obsługę przydzielonych procesów w ramach budów; prace pomocnicze przy zarządzaniu zespołem pracowników i podwykonawców oraz nadzór nad budowami; tworzenie harmonogramów prac; współpraca z Działem Handlowym (składanie zapotrzebowania na materiały)...
Opis stanowiska: prowadzenie, koordynacja i nadzór robót na placu budowy, ścisła współpraca z inwestorem, inspektorem nadzoru, podwykonawcami i dostawcami, przygotowywanie i kontrola harmonogramów budowy, bieżące monitorowanie stopnia zaawansowania robót i rozliczenia z wykonawcami,...