Advartis to grupa spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Od ponad 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, kadr i płac, audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu biznesowego oraz usług prawnych.
Nasze marki:
Crowe
Contract Administration
TGC Corporate Lawyers
Pracujemy dla polskich i międzynarodowych firm, także dla największych globalnych marek. Nasz model współpracy z klientami jest oparty na relacjach, z wieloma z nich współpracujemy od ponad 20 lat.
Opis stanowiska: Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników; Administrowanie dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia (m.in. prowadzenie akt osobowych, tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą warunków zatrudnienia...
Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników; Administrowanie dokumentacją pracowniczą, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr; Rozliczanie czasu pracy; Koordynacja obsługi kadrowej dla dedykowanego portfela Klientów; Organizacja i...
Opis stanowiska: Współpraca w koordynowaniu pracy recepcji oraz miejscu wysyłki i odbioru poczty (dispatch) Obsługiwanie linii telefonicznych, łączenie rozmów, przyjmowanie i przekazywanie wiadomości telefonicznych; Realizowanie zakupów artykułów biurowych na potrzeby biura oraz...
Opis stanowiska: analiza zgłoszeń dokonanych przez klienta wewnętrznego i zewnętrznego; realizacja zgłoszeń/zadań (konfiguracja, zmiany programistyczne) pisanie skryptów; wspieranie codziennych zadań działu;
Opis stanowiska: Przygotowywanie analiz i rekomendacji biznesowych; Zarządzanie projektem biznesowym z obszaru e-commerce; Aktywności w zakresie wsparcia sprzedaży; Analizy rynku i konkurencji; Analiza i optymalizacja procesów biznesowych; Wsparcie w implementacji nowych procesów i rozwiązań...
Opis stanowiska: Prowadzenie rekrutacji na stanowiska specjalistyczne, kierownicze oraz kadry zarządzającej; Docieranie do kandydatów metodą poszukiwań bezpośrednich oraz kreowanie i testowanie niestandardowych działań rekrutacyjnych; Zarządzanie szkoleniami, w tym szkoleniami w ramach...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie instalacji platformy współpracy i zarządzania treścią Microsoft SharePoint; Nadzorowanie i rozwój usługi SharePoint w Organizacji; Dostosowywanie witryn SharePoint w oparciu o wbudowane możliwości SharePoint Framework; Wdrażanie nowych rozwiązań...
Opis stanowiska: Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników; Administrowanie dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia (m.in. prowadzenie akt osobowych, tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą warunków zatrudnienia...
Opis stanowiska: Jest to samodzielne stanowisko pozwalające na poszerzeni kompetencji analitycznych i biznesowych. Rola jest złożona, a zadania są zmienne w czasie, prowadzone projekty są zróżnicowane. Przygotowywanie analiz i rekomendacji biznesowych; Zarządzanie projektem biznesowym z...
(home office) Responsibilities: Coordinate and manage all the operations of the client: project management of existing and new authors / titles; editorial and production contractors' management; online sales and distribution; authors and the company website management; monthly sales reporting;...
Opis stanowiska: Przygotowywanie analiz i rekomendacji biznesowych; Zarządzanie projektem biznesowym z obszaru e-commerce; Aktywności w zakresie wsparcia sprzedaży; Analizy rynku i konkurencji; Analiza i optymalizacja procesów biznesowych; Wsparcie w implementacji nowych procesów i rozwiązań...
Opis stanowiska: Prowadzenie rekrutacji na stanowiska specjalistyczne, kierownicze oraz kadry zarządzającej; Docieranie do kandydatów metodą poszukiwań bezpośrednich oraz kreowanie i testowanie niestandardowych działań rekrutacyjnych; Zarządzanie szkoleniami, w tym szkoleniami w ramach...