Zakres obowiązków: zapewnienie telefonicznej pomocy użytkownikom końcowym aplikacji i sprzętu komputerowego telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń współpraca i przekazywanie informacji wewnątrz jednostek organizacyjnych
Zakres obowiązków: zapewnienie pomocy użytkownikom końcowym aplikacji i sprzętu komputerowego telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń współpraca i przekazywanie informacji wewnątrz jednostek organizacyjnych
Firma o profilu informatycznym zatrudni osoby na stanowisko: • agent helpdesku. Zakres obowiązków: - zapewnienie pomocy użytkownikom końcowym aplikacji i sprzętu komputerowego - telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń - współpraca i przekazywanie informacji wewnątrz jednostek organizacyjnych
Firma o profilu informatycznym zatrudni osoby na stanowisko: • agent helpdesku. Zakres obowiązków: - zapewnienie pomocy użytkownikom końcowym aplikacji i sprzętu komputerowego - telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń - współpraca i przekazywanie informacji wewnątrz jednostek organizacyjnych
Firma o profilu informatycznym zatrudni osoby na stanowisko: • agent helpdesku. Zakres obowiązków: - zapewnienie pomocy użytkownikom końcowym aplikacji i sprzętu komputerowego - telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń - współpraca i przekazywanie informacji wewnątrz jednostek organizacyjnych
Firma o profilu informatycznym zatrudni osoby na stanowisko: · agent helpdesku. Zakres obowiązków: - zapewnienie pomocy użytkownikom końcowym aplikacji i sprzętu komputerowego - telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń - współpraca i przekazywanie informacji wewnątrz jednostek organizacyjnych
Firma o profilu informatycznym zatrudni osoby na stanowisko: · agent helpdesku. Zakres obowiązków: - zapewnienie pomocy użytkownikom końcowym aplikacji i sprzętu komputerowego - telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń - współpraca i przekazywanie informacji wewnątrz jednostek organizacyjnych
Firma o profilu informatycznym zatrudni osoby na stanowisko: · agent helpdesku. Zakres obowiązków: - zapewnienie pomocy użytkownikom końcowym aplikacji i sprzętu komputerowego - telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń - współpraca i przekazywanie informacji wewnątrz jednostek organizacyjnych