Bieżące zarządzanie projektem w ramach Programu; Wsparcie Dyrektora Programu; Planowanie, definiowanie zakresu projektu; Definiowanie pakietów prac, zadań i czynności w ramach projektu; Prowadzenie komunikacji wewnętrznej i spotkań projektowych; Udział i prezentacje na posiedzeniach KS;...
Zarządzanie i administracja dokumentacją projektu, utrzymywanie repozytorium projektu; Przygotowywanie raportów, prezentacji, notatek ze spotkań i protokołów; Organizacja spotkań i zarządzanie terminarzem spotkań; Wsparcie Dyrektora Programu i Kierownika Projektu; Monitorowanie postępu...
Bieżące zarządzanie projektem w ramach Programu; Wsparcie Dyrektora Programu; Planowanie, definiowanie zakresu projektu; Definiowanie pakietów prac, zadań i czynności w ramach projektu; Prowadzenie komunikacji wewnętrznej i spotkań projektowych; Udział i prezentacje na posiedzeniach KS;...
Bieżące zarządzanie projektem w ramach Programu; Wsparcie Dyrektora Programu; Planowanie, definiowanie zakresu projektu; Definiowanie pakietów prac, zadań i czynności w ramach projektu; Prowadzenie komunikacji wewnętrznej i spotkań projektowych; Udział i prezentacje na posiedzeniach KS;...