organizowanie i planowanie pracy na swoim stanowisku; przygotowywanie potraw zgodnie z recepturami; dbanie o estetykę i walory smakowe przygotowywanych potraw; dbanie o maksymalne i ekonomiczne wykorzystanie powierzonych produktów; dbanie o porządek i higienę na stanowiskach pracy; kontrolowanie...
organizowanie i planowanie pracy na swoim stanowisku; przygotowywanie potraw zgodnie z recepturami; dbanie o estetykę i walory smakowe przygotowywanych potraw; dbanie o maksymalne i ekonomiczne wykorzystanie powierzonych produktów; dbanie o porządek i higienę na stanowiskach pracy; kontrolowanie...
Obróbka wstępna surowców do produkcji posiłków; Produkcja kanapek, sałatek, pakowanie i wydawanie gotowych produktów; Utrzymywanie czystości oraz porządku na stanowiskach pracy, w kuchni.
ujmowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych (m.in. dekretowanie, rozliczanie i księgowanie dokumentów kosztowych, podróży służbowych krajowych i zagranicznych, ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,...