Obowiązki: wsparcie techniczne Działu Sprzedaży oraz klientów B2B w zakresie doborów technicznych oferowanych produktów, prowadzenie szkoleń technicznych dla struktur sprzedaży oraz kontrahentów, tematyczne szkolenia z zakresu doboru, montażu i instalacji oraz serwisu pomp ciepła,...
Obowiązki: analiza konkurencyjności produktowej oraz cenowej w celu rozwoju obecnego typoszeregu urządzeń, poszukiwanie dostawców dla nowych produktów, wprowadzenie na rynek oraz zarządzanie produktami, wsparcie Działu Sprzedaży w zakresie doborów technicznych oferowanych produktów;...
Obowiązki: opracowywanie strategii rozwoju produktów we współpracy z zespołem R&D; wdrażanie nowych produktów do produkcji; koordynowanie procesu certyfikacji produktu; przygotowywanie dokumentacji patentowej; wsparcie techniczne dla działu produkcji; tworzenie dokumentacji technicznej i...
Obowiązki: analiza konkurencyjności produktowej oraz cenowej w celu rozwoju obecnego typoszeregu urządzeń, poszukiwanie dostawców dla nowych produktów, wprowadzenie na rynek oraz zarządzanie produktami, wsparcie Działu Sprzedaży w zakresie doborów technicznych oferowanych produktów;...
Obowiązki: Bezpośredni kontakt z projektantami, architektami, inwestorami w zakresie: pozyskiwania nowych projektów inwestycyjnych na urządzeniach marki własnej Rotenso; budowania świadomości marki Rotenso; utrzymania dobrych relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi i budowania nowych...
Zakres obowiązków realizacja założonych planów sprzedażowych na powierzonym rynku eksportowym, poszukiwanie i nawiązanie kontaktów z potencjalnymi klientami, przygotowywanie, negocjowanie, podpisywanie i realizacja umów handlowych zgodnie z zatwierdzonym budżetem i polityką sprzedaży,...
Obowiązki: zarządzanie podległą grupą produktów – pompy ciepła, kontakty z zagranicznymi zakładami produkcyjnymi, tworzenie i wdrażanie strategii wizerunkowych, przygotowywanie od strony merytorycznej materiałów marketingowych, wspieranie Działu Sprzedaży w zakresie sprzedaży...
Obowiązki: realizacja założonych celów sprzedażowych – praca stacjonarna, obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczno-handlowe dla klientów, analiza rynku i działań konkurencji.
Obowiązki: kompleksowe opracowywanie projektów graficznych – projektowanie graficzne na potrzeby komunikacji marketingowej online: e-mailingi, strony www, banery itp.; tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby social media; nadzorowanie pracy zespołu oraz prowadzenie samodzielnych...
Obowiązki: analiza konkurencyjności produktowej oraz cenowej w celu rozwoju obecnego typoszeregu urządzeń, poszukiwanie dostawców dla nowych produktów, wprowadzenie na rynek oraz zarządzanie produktami, wsparcie Działu Sprzedaży w zakresie doborów technicznych oferowanych produktów,...
Obowiązki: koordynacja działań sprzedażowych zespołu, odpowiedzialność za wynik, współudział w tworzeniu budżetu, definiowanie miesięcznych celów dla zespołu, monitorowanie, zarządzanie i wspieranie podległych pracowników w realizacji założonego wyniku sprzedażowego, kreowanie...
Obowiązki: wsparcie techniczne klienta w zakresie serwisu urządzeń HVAC- praca stacjonarna, obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych, pomoc w diagnozowaniu awarii oraz ich usuwanie, wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, dobór części zamiennych, przeprowadzanie szkoleń...
Obowiązki: wsparcie techniczne Działu Sprzedaży oraz klientów B2B w zakresie doborów technicznych oferowanych produktów, prowadzenie szkoleń technicznych dla struktur sprzedaży oraz kontrahentów, tematyczne szkolenia z zakresu doboru, montażu i instalacji oraz serwisu pomp ciepła,...
Obowiązki: opracowywanie strategii rozwoju produktów we współpracy z zespołem R&D; wdrażanie nowych produktów do produkcji; koordynowanie procesu certyfikacji produktu; przygotowywanie dokumentacji patentowej; wsparcie techniczne dla działu produkcji; tworzenie dokumentacji technicznej i...