Opis stanowiska: Obsługa klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń gwarancyjnych /serwisowych; Uzgadnianie terminów oraz zakresu usług serwisowych, doradztwo techniczne; Przygotowywanie kosztorysów oraz rozliczanie usług; Koordynowanie oraz monitorowanie procesu realizacji usług; Nadzór...
OBOWIĄZKI Organizacja i nadzór pracy magazynu zgodnie z obowiązującymi procedurami; Nadzór nad działaniami w obszarze gospodarki magazynowej i optymalizacją procesów magazynowych; Organizacja i koordynacja pracy personelu magazynowego; Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem hurtowni...
Opis stanowiska: Bieżąca realizacja oraz koordynacja obiegu dokumentacji, zgodnie ze standardem firmy. Planowanie pracy magazynu oraz dbanie o terminowe oraz efektywne procesowanie zamówień; Prace magazynowe (dbanie o stany magazynowe, realizacja dostaw, pomoc na magazynie) Bieżący kontakt z...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą należały następujące czynności: Wprowadzanie zamówień do bazy 1C; Wystawianie faktur w bazie 1C; Obsługa reklamacji od klientów (wprowadzanie do bazy 1C), współpraca z działem reklamacji w celu rozwiązywania reklamacji; Przygotowanie...
Organizacja i nadzór pracy magazynu zgodnie z obowiązującymi procedurami; Nadzór nad działaniami w obszarze gospodarki magazynowej i optymalizacją procesów magazynowych; Organizacja i koordynacja pracy personelu magazynowego; Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem hurtowni zgodnie z...
Nadzór nad bezpieczeństwem oraz certyfikacją produktów wprowadzanych na rynek Europejski. Kontrola zmian oraz wymogów bezpieczeństwa/ certyfikacji produktów na rynku Europejskim. Wdrażanie zmian oraz strategii produktowych wraz z działem R&D; Ścisła współpraca z pracownikami firmy w...
Kontrola i nadzór nad pracą działu do spraw technicznych; Udział‚ w definiowaniu strategii dla rozwoju poszczególnych produktów; Kontrola zmian oraz wymogów bezpieczeństwa/ certyfikacji produktów na rynku Europejskim; Sporządzanie dokumentacji technicznej na potrzeby oznakowania CE;...
Realizacja planów sprzedaży; Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami; Budowanie długofalowych relacji handlowych oraz pozytywnej pozycji firmy na rynku sprzedaży hurtowej; Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych z klientami; Bieżące doradztwo w ramach...
Przyjmowanie, właściwe przechowywanie i wydawanie towaru z magazynu; Prawidłowe dokonywanie załadunku i zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami w czasie transportu; Prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi zasadami; Bieżąca obsługa operacji magazynowych; Kompletację...
Organizacja i nadzór pracy magazynu zgodnie z obowiązującymi procedurami; Nadzór nad działaniami w obszarze gospodarki magazynowej i optymalizacją procesów magazynowych; Organizacja i koordynacja pracy personelu magazynowego; Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem hurtowni zgodnie z...
Sprzedaż i merchandising produktów, codzienne wizyty u klientów. Realizacja planów sprzedażowych, strategii handlowej w powierzonym regionie. Utrzymywanie bieżących relacji handlowych z klientami. Prezentowanie asortymentu, informacja o produkcie. Pozyskiwanie nowych klientów. Nadzór nad...
Sprzedaż i merchandising produktów, codzienne wizyty u klientów. Realizacja planów sprzedażowych, strategii handlowej w powierzonym regionie. Utrzymywanie bieżących relacji handlowych z klientami. Prezentowanie asortymentu, informacja o produkcie. Pozyskiwanie nowych klientów. Nadzór nad...
Kompleksowa realizacja i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji. Redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, monitorowanie i uzupełnianie elektronicznej bazy kandydatów. Inicjowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych z Kandydatami. Monitoring procesu...
Organizacja i nadzór pracy magazynu zgodnie z obowiązującymi procedurami. Nadzór nad działaniami w obszarze gospodarki magazynowej i optymalizacją procesów magazynowych. Organizacja i koordynacja pracy personelu magazynowego. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem hurtowni zgodnie z...
Kompleksowa obsługa reklamacyjna Klientów; Udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia Klientów w formie pisemnej (list, e-mail) i telefonicznej; Dbanie o terminowe i dokładne rozpatrywanie reklamacji , zgodnie z obowiązującymi procedurami, normami i wymaganiami klienta;