CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
Opis stanowiska: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna głównie za projektowanie oraz przygotowanie materiałów do druku (foldery, katalogi, oferty, reklamy do magazynów, siatki wielkoformatowe, oklejenia pojazdów, magazynów wielostronicowych, papeterii firmowych, etykiet, okładek na...
Opis stanowiska: bezpośredni nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogramy, bezpośredni nadzór nad podwykonawcami, koordynacja przebiegu procesu realizacji w zakresie terminów, logistyki, odbiorów etapów robót; i rozliczeń,...
Wymagania: wykształcenie wyższe architektoniczne; minimum 5 lat doświadczenia w projektowaniu; bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego i warunków technicznych; bardzo dobra znajomość programów wspomagania projektowego: AutoCad/Revit, SketchUp; znajomość rynku nieruchomości...
Opis stanowiska: egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac wykończeniowych i robót budowlanych, realizacja i kontrolowanie harmonogramu projektu, nadzór nad procesami administracyjnymi; współpraca w procesie rozliczeń z wykonawcami i rozliczenia inwestycji, weryfikacja...
Opis stanowiska: Sprzedaż win z naszej winnicy, Bezpośrednia praca z klientami, Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji ze stałymi nabywcami, Poszerzanie wiedzy klientów na temat wina i doboru wina do potraw i okazji poprzez szkolenia asortymentowe, Wprowadzanie narzędzi...
Zakres obowiązków: obsługa finansowych aspektów umów najmu; rozliczanie i uzgadnianie faktur wystawianych najemcom; weryfikacja poprawności rozliczeń prowadzonych z najemcami; opracowywanie dokumentów (w tym specjalistycznych) zleconych przez przełożonego; przygotowanie danych na potrzeby...
Opis stanowiska: wykonywanie wizualizacji - wnętrz i kubatury; projektowanie aranżacji (w budynkach biurowych) projekty wykonawcze i powykonawcze; konkursy międzynarodowe;
Opis stanowiska: Koordynowanie i kontrolowanie realizacji projektu, Przygotowanie dokumentacji związanej z procesem inwestycyjnym, Przeprowadzanie procesu ofertowego od podwykonawców w podległych inwestycjach, uzgadnianie zakresu robót w poszczególnych obszarach, Kontraktowanie podwykonawców...
Opis stanowiska: Weryfikacja dokumentacji techniczno-projektowej; Sporządzanie przedmiarów robót; Analiza ofert dostawców i podwykonawców; Analiza jakościowa i cenowa rozwiązań ujętych w projektach; Sporządzanie wycen i ofert dotyczących kompleksowej aranżacji (fit-out); Wprowadzanie...
Opis stanowiska: Sprawdzanie i optymalizacja ofert umów podwykonawczych pod kątem wyboru technologii wykonania robót; Sprawdzenie przedmiarów pod kątem zgodności z zakresem prac, prognozowanym zużyciem materiałów; Analiza poszczególnych zakresów prac pod kątem wyboru korzystnych...
Obowiązki: Planowanie, zarządzanie i kontrola realizacji całości procesów budowalno-inwestycyjnych (przygotowanie, zaopatrzenie, realizacja), Nadzór na sporządzaniem budżetów projektów, harmonogramów oraz kontrola ich wykonania, Koordynacja oraz nadzór nad realizacją projektów...
Obowiązki: obsługa prawna Spółki w zakresie bieżącej działalności deweloperskiej, głównie z zakresie sporządzania projektów umów nabycia nieruchomości oraz najmu powierzchni komercyjnych, oraz opiniowanie dokumentacji formalno-prawnej związanej z rynkiem finansowym, kontrola...
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja cash flow, zarządzanie płynnością spółki, pozyskiwanie kapitału dla spółek, pozyskiwanie kredytów dla firmy, organizację i prowadzenie rachunkowości...
Opis stanowiska: Szczegółowa kontrola wykonywanych prac budowlanych, Przygotowywanie raportów jakości dotyczących poszczególnych Inwestycji, Przygotowywanie i wdrażanie procedur jakości dotyczących realizacji Inwestycji, Analiza i optymalizacja przyjętych rozwiązań technicznych, pod...
opracowywanie i monitoring realizacji budżetów dla wybranych segmentów działalności Grupy Kapitałowej; sporządzanie prognoz przepływów finansowych dla wybranych segmentów działalności Grupy Kapitałowej; weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem zgodności z zawartymi umowami i...