CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
Opis stanowiska: sprawdzanie i optymalizacja ofert i umów podwykonawczych pod kątem wyboru technologii wykonania robót, sprawdzenie przedmiarów pod kątem zgodności z zakresem prac, prognozowanym zużyciem materiałów, analiza poszczególnych zakresów prac pod kątem wyboru korzystnych...
Opis stanowiska: przygotowanie oraz rozesłanie zapytań ofertowych; zbieranie ofert oraz szczegółowa ich analiza; negocjacje z dostawcami i podwykonawcami; przygotowywanie treści umów oraz zamówień dla dostawców; wyszukiwanie i zatwierdzanie rozwiązań zamiennych wraz z ich wyceną i...
Opis stanowiska: bezpośrednia współpraca z Zarządem; czynna koordynacja projektów związanych z prowadzoną działalnością; aktywna współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa; pozyskiwanie informacji i dbanie o ich prawidłowy przepływ; czuwanie nad przestrzeganiem terminów;...
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja cash flow, zarządzanie płynnością spółki, pozyskiwanie kapitału dla spółek, pozyskiwanie kredytów dla firmy, analiza wszystkich procesów w przedsiębiorstwie...
Opis stanowiska: wsparcie Executive Director ds. leasingu w zakresie codziennej działalności; koordynacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; umawianie spotkań z Klientami (cold calling), wsparcie przy koordynacji pracy zespołu leasingu (komunikacja z kontrahentami, tworzenie ofert) wsparcie...
Opis stanowiska: wsparcie zespołu prawnego in-house Spółki w zakresie bieżącej działalności deweloperskiej; kontrola formalno-prawna dokumentacji związanej z umowami zawieranymi przez Spółkę oraz procesem projektowym i inwestycyjnym, przygotowywanie umów oraz pism administracyjnych,...
Opis stanowiska: wsparcie zespołu prawnego in-house Spółki w zakresie bieżącej działalności deweloperskiej, kontrola formalno-prawna dokumentacji związanej z umowami zawieranymi przez Spółkę, przygotowywanie umów oraz pism administracyjnych, opinii prawnych, sporządzanie raportów,...
Zakres obowiązków: aktywna współpraca z Działem Przygotowania Inwestycji oraz Działem Realizacji Inwestycji podczas całego procesu projektowo - realizacyjnego, analizy przedprojektowe i przygotowanie danych do wniosków o uzyskanie Warunków Technicznych, kart informacyjnych...
Opis stanowiska: wsparcie i współpraca z Kierownikiem Projektu i Kierownikiem Budowy, poszukiwanie wykonawców na poszczególne zakresy robót i dostawców materiałów, sporządzanie umów wykonawczych oraz zamówień materiałów, sprawdzanie postępów zgodnie z harmonogramem robót, nadzór...
Opis stanowiska: reprezentowanie firmy oraz prowadzenie spotkań z Najemcami; przygotowanie przedmiarów i wycen fit-out; koordynacja procesu projektowego i realizacyjnego; koordynacja prac zespołu fit-out; umiejętność tworzenia harmonogramów budowy fit-out;
Opis stanowiska: organizacja punktu sprzedaży i dystrybucji; kontakt z dostawcami i odbiorcami; prowadzenie dokumentacji sprzedaży krajowej i zagranicznej; sporządzanie wymaganych zestawień; prowadzenie dokumentacji magazynowej, inwentaryzacje; przyjmowanie dostaw towarów; kontrola jakości i...
Opis stanowiska: analiza i weryfikacja rozliczeń z najemcami oraz budżetów operacyjnych dotyczących działalności budynków biurowych, udział w opracowywaniu budżetów i wsparcie w procesie budżetowania dla poszczególnych segmentów działalności Grupy Kapitałowej, udział w sporządzaniu...
Opis stanowiska: przygotowywanie i zarządzanie raportem i prognozą przepływów pieniężnych we wszystkich obszarach Grupy, zarządzanie procesem finansowania wszystkich obszarów Grupy, nadzór nad rozliczeniami z najemcami oraz budżetami operacyjnymi związanymi z zarządzaniem budynkami...
Zakres obowiązków: opracowywanie i monitoring realizacji budżetów dla wybranych segmentów działalności Grupy Kapitałowej; sporządzanie prognoz przepływów finansowych dla wybranych segmentów działalności Grupy Kapitałowej; weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem zgodności z...
Opis stanowiska: koordynowanie i kontrolowanie realizacji projektu, przygotowanie dokumentacji związanej z procesem inwestycyjnym, przeprowadzanie procesu ofertowego od podwykonawców w podległych inwestycjach, uzgadnianie zakresu robót w poszczególnych obszarach, kontraktowanie podwykonawców...