CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
Cel stanowiska: efektywne zarządzanie kilkuosobowym działem kontrolingu w grupie kapitałowej. Odpowiedzialność za procesy związane z kontrolingiem bieżącej działalności, dokonywanie niezbędnych analiz finansowych, realizacji budżetu, a także planowanie finansowe. Opis stanowiska:...
Opis stanowiska: Zarządzanie dzień do dnia projektami deweloperskimi w szeroko rozumianym spektrum działań, takim jak: budżet, harmonogram, zarządzanie zmianą, przedmiary, dział centralnych zakupów itd., Współdziałanie w zakresie Due Diligence, Kontrola stopnia zaawansowania inwestycji...
Opis stanowiska: współpraca w zakresie zarządzania planami kapitałowymi i płynnością finansową Grupy Kapitałowej i jednostek zależnych; bieżący monitoring płatności, analiza ryzyka finansowego i wahań kursów walut; nadzór nad optymalizacją kapitału i płynności finansowej Grupy;...
Opis stanowiska: współpraca w zakresie przygotowania budżetu oraz prognoz finansowych Grupy Cavatina; analiza i kontrola wskaźników finansowych, realizacji budżetu i poziomu rentowności, współpraca w zakresie bieżących spraw finansowych, rachunkowości zarządczej i finansowej;...
Opis stanowiska bieżąca obsługa formalno-prawna realizowanych kontraktów GW w ramach inwestycji budowlanych, nadzór nad sprawami spornymi, uczestnictwo w negocjacjach, rozwiązywanie bieżących problemów prawnych powstałych w toku realizacji inwestycji budowlanych, przygotowywanie opinii...
Opis stanowiska Wsparcie użytkownika końcowego w zakresie problemów z aplikacjami użytkowymi i biznesowymi, Zdalne instalacje oraz wdrożenia nowych stanowisk pracy, Instalacje oraz aktualizacje aplikacji użytkowych oraz biznesowych, Diagnostyka sprzętu, systemów operacyjnych oraz problemów...
Zakres obowiązków: aktywna współpraca z Działem Przygotowania Inwestycji oraz Działem Realizacji Inwestycji podczas całego procesu projektowo - realizacyjnego, analizy przedprojektowe i przygotowanie danych do wniosków o uzyskanie Warunków Technicznych, kart informacyjnych...
Opis stanowiska: Zarządzanie nieruchomością zgodnie z obowiązującymi przepisami, Współpraca z najemcami, Wykonywanie budżetów i kontrola kosztów, rozliczanie mediów, Kontrola umów najmu, windykacja należności, Zapewnienie technicznego utrzymania nieruchomości, Współpraca z...
Zadania: Zarządzanie operacyjne Centrum Medycznym. Planowanie i realizacja budżetu placówki. Nadzór nad realizacją usług medycznych świadczonych w Centrum Medycznym. Zapewnienie realizacji wysokich standardów obsługi Pacjenta, nadzór nad przestrzeganiem procedur i standardów obsługi....
Opis stanowiska: zarzadzanie i bezpośredni nadzór nad pracą działu, a także rozbudowa kadrowa działu, przygotowywanie raportów z pracy działu, dbanie o należytą jakość podczas realizacji projektów, rozbudowa procedur dotyczących wymogów jakościowych dla nowych projektów, dbanie o...
Opis stanowiska: współpraca w procesie przygotowania i realizacji inwestycji budownictwa kubaturowego w zakresie wykończenia wnętrz fit-out; współpraca z najemcami, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie długotrwałych relacji z podmiotami zewnętrznymi; tworzenie harmonogramów...
Zakres obowiązków: aktywna współpraca z Działem Przygotowania Inwestycji oraz Działem Realizacji Inwestycji podczas całego procesu projektowo - realizacyjnego, analizy przedprojektowe i przygotowanie danych do wniosków o uzyskanie Warunków Technicznych, kart informacyjnych...
Opis stanowiska: wsparcie zespołu prawnego spółki; przygotowywanie projektów umów np. najmu oraz pism; bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzeczeniach sądowych. nadzór nad sprawami spornymi;
Jeśli jesteś energiczny, lubisz kontakt z ludźmi, również telefoniczny; znasz komunikatywnie język angielski, masz lub chcesz zdobyć doświadczenie w sprzedaży – to ta praca jest dla Ciebie.
Wymagania: min. 3 lata doświadczenia we wdrażaniu projektów webowych oraz rozwiązań technologicznych w sektorze nieruchomości; znajomość aktualnych trendów w obszarach prop-tech oraz technologii w branży nieruchomości; znajomość i praktyczne doświadczenie we wdrażaniu projektów...