PROVIDENT W POLSCEProvident Polska działa w naszym kraju od 1997 roku i jest liderem na rynku pożyczek gotówkowych.Naszym celem jest dostarczanie prostych, rzetelnych i dostępnych produktów finansowych. Wyróżnia nas indywidualne podejście do potrzeb Klienta i umiejętność budowania z nim długotrwałych relacji. Dzięki sieci Doradców Klienta docieramy z naszą ofertą do potencjalnych pożyczkobiorców na terenie całego kraju. Z usług firmy Provident Polska skorzystało już ponad 4 miliony Klientów.GRUPA IPFProvident Polska należy do międzynarodowej grupy finansowej International Personal Finance (IPF), która jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W skład Grupy IPF, oprócz Polski będącej największym rynkiem, wchodzą Czechy, Węgry, Rumunia oraz Meksyk.Jesteśmy firmą, która ceni swoich Klientów, rozumie ich potrzeby i buduje z nimi długotrwałe relacje.Nasze wartości to:Szacunek - Przestrzeganie podstawowych zasad kultury osobistej, szanowanie opinii, czasu i pracy innych. To traktowanie ludzi tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani.Odpowiedzialność - Za nasze działania i ich skutki. To chyba najważniejsze w tym, co robimy. Jesteśmy odpowiedzialni za zobowiązania, wyniki i jakość wobec klientów, akcjonariuszy, partnerów i pracowników.Przejrzystość - We wszystkim, co robimy - w naszych warunkach umów z Klientami, współpracy pomiędzy działami, w codziennych zachowaniach. Bez zatajania istotnych faktów, niepotrzebnego komplikowania pracy sobie i innym.
umowa na czas określony – na zastępstwo na około 1,5 roku Zadania na stanowisku: Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie raportów i zestawień dotyczących obszarów kadrowych; Wprowadzanie danych pracowników do systemu kadrowo-płacowego oraz ewidencjonowanie zmian;...
Wynagrodzenie: 3000 zł brutto + średnia premia 24% podstawy Twoja praca będzie polegała na: Kompleksowej obsłudze Klientów firmy ukierunkowanej na odzyskiwanie należności (etap przed windykacyjny) Dbałości o kompletność i aktualność baz danych Klientów;
Wymiar czasu pracy: ¾ etatu lub pełen etat Opis stanowiska: Telefoniczna obsługa Klientów Departamentu Windykacji; Prowadzenie negocjacji windykacyjnych i motywowanie Klientów do spłaty zadłużenia; Pozyskiwanie aktualnych danych Klientów ·Realizowanie wyznaczonych celów; Praca zgodna z...
Opis stanowiska: Tworzenie nowych lub modyfikacja istniejących aplikacji / systemów w oparciu o w wymagania techniczne oraz biznesowe; Ciągła optymalizacja istniejących aplikacji / systemów oraz naprawa błędów; Terminowa i jakościowa realizacja zleconych zadań; Praca w międzynarodowym...
Opis stanowiska: Tworzenie nowych lub modyfikacja istniejących aplikacji / systemów w oparciu o w wymagania techniczne oraz biznesowe; Ciągła optymalizacja istniejących aplikacji / systemów oraz naprawa błędów; Terminowa i jakościowa realizacja zleconych zadań; Praca w międzynarodowym...
Zadania na stanowisku: Odbywanie wizyt u Klienta zaległościowego celem odzyskiwania należności wynikających z zawartej umowy pożyczki; Zarządzanie portfelem klientów przypisanych do obsługi; Monitoring spłacalności klientów; Współpraca z działami wspierającymi obsługę klientów;...
Zadania na stanowisku: Odbywanie wizyt u Klienta zaległościowego celem odzyskiwania należności wynikających z zawartej umowy pożyczki; Zarządzanie portfelem klientów przypisanych do obsługi; Monitoring spłacalności klientów; Współpraca z działami wspierającymi obsługę klientów;...