zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej, wprowadzanie faktur, przygotowywanie ofert dla klienta, inne prace administracyjno-biurowe,
zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej, wprowadzanie faktur, przygotowywanie ofert dla klienta, inne prace administracyjno-biurowe,
zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej, wprowadzanie faktur, zamawianie artykułów do firmy, inne prace administracyjno-biurowe.
Sprzedaż myjek warsztatowych na rynek niemiecki; Kontakt telefoniczny z klientem; Pozyskiwanie nowych kontrahentów i utrzymanie długofalowych relacji z klientami; Wysyłanie i odpowiadanie na zapytania ofertowe;