Opis stanowiska: Analiza potrzeb i procesów biznesowych klienta; Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej według przyjętej metodyki; Instalacja, konfiguracja oraz wdrażanie systemów Comarch ERP; Szkolenia użytkowników z obsługi systemów Comarch ERP; Wsparcie techniczne i telefoniczne...
Opis stanowiska: Analiza potrzeb Klientów w zakresie wdrażanych rozwiązań; Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej według przyjętej w firmie metodyki; Instalacja, konfiguracja i wdrażanie (szkolenie) systemów Comarch ERP; Wsparcie techniczne i telefoniczne Klientów; Wsparcie Klienta po wdrożeniu;
Opis stanowiska: Analiza potrzeb Klientów w zakresie wdrażanych rozwiązań; Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej według przyjętej w firmie metodyki; Instalacja, konfiguracja i wdrażanie (szkolenie) systemów Comarch ERP; Wsparcie techniczne i telefoniczne Klientów; Wsparcie Klienta po wdrożeniu;
Analiza potrzeb i procesów biznesowych klienta; Instalacja, konfiguracja i wdrażanie (szkolenie) systemów Comarch ERP; Opieka powdrożeniowa Klientów; Wsparcie techniczne i telefoniczne Klientów;
Analiza potrzeb i procesów biznesowych klienta; Instalacja, konfiguracja i wdrażanie (szkolenie) systemów Comarch ERP; Opieka powdrożeniowa Klientów; Wsparcie techniczne i telefoniczne Klientów;
Analiza potrzeb i procesów biznesowych klienta; Instalacja, konfiguracja i wdrażanie (szkolenie) systemów Comarch ERP; Opieka powdrożeniowa Klientów; Wsparcie techniczne i telefoniczne Klientów;
Analiza potrzeb i procesów biznesowych klienta; Instalacja, konfiguracja i wdrażanie (szkolenie) systemów Comarch ERP; Opieka powdrożeniowa Klientów; Wsparcie techniczne i telefoniczne Klientów;