NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja
Following spin-off restructuration, some of the activities managed in Luxembourg and Paris will be move to Krakow within the corporate finance team. The objective is to have a centralized team working on various countries together as well as being close to the Share Service Center (GBS) located...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Organizację i prowadzenie całości procesu obsługi gwarancyjnej powierzonych kontraktów; Prowadzenie przeglądu obiektów; Prowadzenie rejestru usterek i zgłoszeń; Udział w przeglądach obiektów oraz nadzór nad podwykonawcami...
Zakres zadań: Odpowiedzialność za realizację robót torowych zgodnie z procedurami, wymogami Prawa Budowlanego, dokumentacją projektową, specyfikac ją techniczną. Nadzorowanie jakości, terminowości oraz kosztów realizowanych robót. Koordynowanie robót podwykonawców. Prowadzenie...
Zakres obowiązków: koordynacja i nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót drogowych. realizacja robót zgodnie z przyjętym harmonogramem i raportowanie postępów, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, efektywne zarządzanie podległym zespołem, monitoring kosztów...
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu budowy; zarządzanie i administrowanie sprawami związanymi z Kontraktem; udział w naradach tygodniowych oraz miesięcznych; negocjowanie i nadzorowanie realizacji umów z podwykonawcami; redagowanie roszczeń i...
Zakres obowiązków: koordynacja i nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót drogowych, realizacja robót zgodnie z przyjętym harmonogramem i raportowanie postępów, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, efektywne zarządzanie podległym zespołem, monitoring kosztów...
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu budowy; zarządzanie i administrowanie sprawami związanymi z Kontraktem; udział w naradach tygodniowych oraz miesięcznych; negocjowanie i nadzorowanie realizacji umów z podwykonawcami; redagowanie roszczeń i...
Zakres obowiązków Analiza dokumentacji ofertowo-projektowej. Sporządzanie przedmiarów robót. Kalkulacja robót budowlanych oraz ich wycena. Tworzenie budżetu dla inwestycji budowlanych. Udział w negocjacjach techniczno-handlowych z potencjalnymi Inwestorami. Kierowanie zapytań ofertowych do...
Zakres obowiązków: prowadzenie procesu pozyskania finansowania dla Projektu w strukturze project finance; praca z modelami finansowym; prace związane z opracowaniem oraz negocjacje dokumentacji finansowej (standard LMA) z instytucjami finansowymi; negocjacje term-sheet z instytucjami finansowymi;...
Zakres obowiązków: Uczestniczenie i nadzór nad przygotowywaniem budżetów (kwartalnych/rocznych), planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń. Przygotowywanie prognoz finansowych oraz monitoring płynności finansowej spółki. Wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny...
Obowiązki: Opracowywanie planów produkcji (krótko oraz długoterminowej) Optymalizacja procesu planowania produkcji / procesu SCM Wprowadzanie wskaźników mierzenia efektywności procesu planowania Raportowanie realizacji planów produkcyjnych Monitorowanie poziomu zmienności planu,...