NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja
Responsibilities: Building and monitoring cashflow/loans; Manage all accounting operations; Coordinate the preparation of the budget and financial forecasts and regular reports; Creating logs of payments; Prepare monthly financial statements; Coordinate the preparation of regulatory reporting;...
Responsibilities: Preparing monthly and annual financial statements, Activities related to closing the month and preparing financial statements / periodical reports, Making postings in the general ledger, Keeping a register of fixed assets, accruals, Balance reconciliation of the general ledger with...
Key responsibilities: Develop, design and manage new marketing campaigns in line with business needs and strategies. Projects manage the overall marketing plan to ensure activities are delivered to a high standard, on time and on budget. Manage distribution of all marketing materials and report on...
Responsibilities: Preparation of communications and communication support Translation in meetings Polish - Spanish / English - Spanish; Contact with stakeholders; Review Management presentations in Spanish and Polish; Preparation of meetings and events; Reception of visitors, suppliers and clients;...
Opis stanowiska: Samodzielne wykonywanie i weryfikacja projektów z branży sieci lub instalacji sanitarnych, Opracowywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych, przetargowych oraz powykonawczych branży sanitarnej w zakresie instalacji i sieci, Koordynacja międzybranżowa,...
Twoje zadania: Kalkulacje kosztów STD oraz weryfikacja poprawności wycen wyrobów gotowych; Dokonywanie rozliczeń sprzedaży oraz uzgodnień z klientami; Aktywne wsparcie w procesie zamykania miesiąca; Przygotowywanie cyklicznych raportów oraz analiz; Aktywny udział w usprawnianiu procesów...
Zakres zadań: Prowadzenie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z wymaganiami kontraktu, specyfikacją techniczną. Kierowanie pracą brygad roboczych. Analiza oraz weryfikacja dokumentacji techniczno – kosztorysowej. Organizowanie pracy podwykonawców na budowie. Współpraca z...
Opis stanowiska: Nadzór i koordynacja nad projektami budowlanymi na terenie całej Polski dla kluczowych klientów w sektorze spożywczym, budynków przemysłowych oraz automotive. Udział w tworzeniu budżetów oraz planów i harmonogramów realizacji inwestycji, planowanie zasobów na projektach....
Zakres zadań: Prowadzenie, nadzorowanie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z procedurami oraz obowiązującym prawem, Utrzymywanie stałego kontaktu z Inwestorem, w tym rozliczanie z nim robót, Zlecanie robót podwykonawcom, Wykonywanie robot budowlanych zgodnie z przyjetym budżetem,...
Zakres obowiązków: Praca w zespole projektowym przy inwestycji kolejowej. Nadzór nad badami gruntu dla celów projektowania i wykonawstwa budowli ziemnych i podziemnych oraz fundamentów budynków i nawierzchni drogowych. Optymalizacja rozwiązań projektowych proponowanych przez zewnętrznego...
Zakres zadań: Prowadzenie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z wymaganiami kontraktu, specyfikacją techniczną. Kierowanie pracą brygad roboczych. Analiza oraz weryfikacja dokumentacji techniczno – kosztorysowej. Organizowanie pracy podwykonawców na budowie. Współpraca z...
Opis stanowiska: Organizacja placu budowy. Zarządzanie inwestycją zgodnie z przepisami prawa budowlanego, przyjętą specyfikacją techniczną. Koordynacja pracy sił własnych i podwykonawców wszystkich branż. Nadzór nad realizacją prac na budowie pod względem jakości i terminowości,...
Zakres zadań: Prowadzenie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z wymaganiami kontraktu, specyfikacją techniczną. Kierowanie pracą brygad roboczych. Analiza oraz weryfikacja dokumentacji techniczno – kosztorysowej. Organizowanie pracy podwykonawców na budowie. Współpraca z...
Zakres zadań: Prowadzenie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z wymaganiami kontraktu, specyfikacją techniczną. Weryfikacja dokumentacji techniczno – kosztorysowej. Współpraca z kontrahentami. Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej w trakcie realizacji robót. Raportowanie postępów...
Wymagania wobec Kandydata: Ukończone studia wyższe o profilu budowlanym; Przynajmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z tworzeniem lub aktualizacją harmonogramów prac budowlanych; Dobra znajomość pakietu MS Office i MS Project lub oprogramowania Primavera, Tilos, Asta Powerproject;...